כמה עולה מחמם מים לבריכה

מחמם מים לבריכה

יכול להיות שאת הבריכה הביתית שלכם הקמתם בבית בעיקר לחודשי הקיץ ולא חשבתם להשתמש בה גם בחורף, אך היא יכולה להיות שימושית מאוד אם רק תקנו מחמם מים לבריכה. כיצד מחממים את המים לבריכה וכמה זה עולה? למעשה יש קשר בין שני אלו וזה הזמן להרחיב על כך.

תלוי איך מחממים

כמו שכבר אמרנו בשורות הפתיחה, יש קשר הדוק בין השיטה שבה תבחרו לחמם את המים לבין עלותה חימום. אחת מהשיטות הכי טובות לחמם את המים בבריכה היא באמצעות משאבה שתחמם אותם. משאבת המים לבריכה תצטרך להיות בכל מקרה כי היא מסננת את המים, תוך כדי שהיא יוצרת סירקולציה שנחוצה כדי לשמור על רמת תברואה תקינה. חימום כזה יהיה יעיל מאוד אך יהיה יעיל יותר להשתמש במשאבת חום או להשתמש בדודי שמש. כמובן שיש צורך בהתקנה יקרה יותר וזה חיסרון במערכות אלו ולכן כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו מה יהיה טוב לו ולכיס שלו.

כיצד ניתן לחסוך?

אם אתם רוצים לחסוך בעלויות החימום לבריכה הפרטית שלכם אתם חייבים להפנים כמה פרטים. הפרט הראשון הוא שככל שתקנו מערכת יעילה יותר, היא תחסוך לכם יותר בטוח הארוך. הבעיה היא שמערכות כאלו יכולות לעלות הרבה יותר ממערכות אחרות אך כאן נמדדת הקנייה החכמה שלכם. כדאי להשקיע באופן חד פעמי וליהנות בטווח הארוך ולא להיפך. כמו כן תוכלו לחבר את התשתית שמחממת את הבריכה לתשתית החימום של הבית כולו, כמו למשל מערכת הסקה ביתית או משאבת חום שתותקן בבית.

יש אמצעים לשימור החום

יש עוד אפשרויות רבות לחסוך בחימום הבריכה כמו למשל להתמקח על המחיר מול החברה שמוכרת מחמם מים לבריכה וכמובן לבצע סקר שוק. עם זאת יש אמצעים שלא מצריכים מכם להתמקח אלא פשוט להניח אותם בבריכה כמו למשל כיסוי סולארי לבריכה. הכיסוי הסולארי יכול לחמם את המים על ידי חדירה של קרני השמש דרכו, תוך כדי שהוא גם שומר על המים נקיים, ובחורף הוא ישמור על המים חמימים ויחסוך לכם בעלויות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן