כמה עולים מדרסים ומה משפיע על מחירם?

תיקון פלטפוס

האם אתם זקוקים לתמיכה מתאימה לכפות הרגליים שלכם? כמובן שאם כך, אתם צריכים לבחור מדרסים מתאימים. המדרסים מאפשרים לכם לקבל תמכיה הולמת לכף הרגל, לבלום זעזועים, ואף לעצב מחדש את כף הרגל בחלק מן המקרים (זה תלוי כמובן בסוג המדרסים שבחרתם). כך או כך, תמיד תעלה השאלה מהו המחיר המקובל עבור זוג המדרסים שאתם בוחרים? טווח המחירים כיום הוא רחב מאד, ויש לעתים התפתות לבחור כמובן, בדגמים הזולים יותר. בואו להבין מה משפיע על המחיר – ומתי המדרסים היקרים יותר, יהיו דווקא רכישה משתלמת יותר!

ההשפעות החשובות על המדרסים והמחיר שלהם

סוג הבעיה – קודם כל, כשבוחרים מדרסים יש לקח תבחשון שסוג הבעיה או סוג הצורך יכול להשפיע בהחלט על האיכות של המדרסים ועל המחיר הסופי שלהם. ישנן בעיות נפוצות מאד, אשר קל מאד להתאים עבורן את המדרסים – אך יש כמובן בעיות אחרות שדורשות בדיקה הרבה יותר מורכבת, וגם משך ההתאמה בין המדרסים לנעליים וכף הרגל יהיה ארוך יותר, וזה כמובן יעלה את המחיר.
מוכנים או בהתאמה אישית? – הפערים המשמעותיים הם בין מדרסים שמיוצרים ומוכנים כבר – לבין כאלו שמיוצרים בהתאמה אישית. הפערים כאן הם רציניים מאד! המדרסים המוכנים יעלו לכל היותר כ150 ש"ח, ואליו המדרסים שמיוצרים באופן אישי יתחילו לרוב ממחיר של 400 ש"ח, ומכאן גם יכולים לעלות ל2,000 ש"ח בחלק מהמקרים. עם זאת, כדאי גם לשים לב שהפער במחרי הוא מדרסיםמוצדק לגמרי. ברוב המקרים, המדרסים שמיוצרים באופן המוני, לא יתאימו לכף הרגל שלכם ב100%, הם בולמי זעזועים במידה נמוכה מאד, ולרוב התמיכה שהלם היא קלה מאד וכמעט שאיננה מורגשת. המדרסים שמיוצרים בהתאמה אישית לעומת זאת, נעשים אחרי בדיקה מדוקדקת של כפות הרגליים שלכם והבעיות שיש לכם. הבדיקה מאפשרת ייצור אישי של המדרסים והתאמתם המושלמת. כך אתם מקבלים גם בולם זעזועים נוח, וגם מענה מדויק לבעיות שלכם.
מהו החומר שממנו מכינים את המדרסים? – כשבוחרים מדרסים, שימו לב שגם לחומר הגלם יש השפעה סופית על המחיר. המדרסים הביומכניים הרכים למשל, הם המדרסים הנפוצים ביותר, והם גם הזולים יותר בקטגוריה. לעומת זאת, המדרסים הקשיחים הם יקרים יותר – כאשר מדרסים מפלסטיק, קרבון או גרפיט יהיו יקרים יותר, משום שהחומרים עצמם יקרים יותר. החומרים הללו יקרים יותר משום שהם מספקים מענה מיוחד, ונעשה בהם שימוש בתרכובות יוצאות דופן כדי שהחומר יותאם לתמיכה לכף הרגל.

אז מה כדאי לזכור לסיום?

כאמור, טווח המחירים של המדרסים כפי שהצגנו לכם הוא רחב מאד. עם זאת, לעתים אין מנוס וחובה לבחור דווקא במדרסים היקרים יותר – וזאת בכדי שאתם תקבלו תמיכה אמיתית מצוינת עבור כף הרגל שלכם. כלומר – מה שיעלה לכם היום יקר יותר, ישרת אתכם למשך תקופה ארוכה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן