כמה עולות נעלי טניס מקצועיות?

נעלי טניס

נעלי טניסטניס הוא ספורט המומלץ עבור ספקטרום רחב של גילאים. זהו משחק המשפר את היכולות הפיזיות והקוגנטיביות, מעודד ביצוע של פעילות אירובית ואנאירובית ואף מפתח את הגוף והשרירים. המשחק נערך בין שני שחקנים או בין שני זוגות, אך ניתן להצטרף לקורס מיוחד ולהתאמן גם מול מדריך מקצועי.

טניס הוא הספורט השביעי בעולם במדד הפופולאריות ובשנים האחרונות מצטרפים אליו עוד ועוד ישראלים. עם זאת, המשחק מחייב שימוש באמצעים מיוחדים כגון מחבט, נעליים וכמובן מגרש. לא כל משטח מתאים לנעלי טניס ולמשחק מן הסוג הזה ולכן הוא מזוהה עם האליטה ובעלי הממון.

גורמים המשפיעים על המחיר

אין דרך חד משמעית לקבוע כמה עולות נעלי טניס מקצועיות והדבר החשוב הוא להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר:

א. מותג – כמו בכל תחום ההנעלה, גם בנעלי טניס יש משמעות אדירה למותג. מותג חזק, מוכר ועם מוניטין ירשה לעצמו לגבות מחירים גבוהים עבור הנעליים. מותגים חדשים מנסים לחדור לשוק עם מחירים זולים ולכל שחקן יש העדפות אחרות.

ב. מידה – גם כאן מדובר על פרמטר המשותף לכל תחום ההנעלה. המידה קובעת את העלות הבסיסית של הנעליים וההפרש בין נעלי ילדים למבוגרים מגיע לעשרות אחוזים.

ג. תקופה – לא רבים יודעים זאת, אך לקראת טורנירי הגראנד סלאם הגדולים בעולם נוטים המחירים של הנעליים לעלות. הסיבה לכך היא ביקוש גבוה יותר מצד חובבי הטניס והרצון של יצרניות הנעליים לנצל את הסיטואציה לגריפת רווחים.

טווח מחירים

נעלי טניס מקצועיות עבור שחקן חובב יעלו 250-500 ש"ח. נעליים טובות ואיכותיות לשחקנים תחרותיים כבר יעלו 500 ש"ח ומעלה, לעומת נעליים לילדים שמחירם נע סביב 300 ש"ח בלבד. בדקו אילו נעליים מתאימים לכם ואל תשכחו לתת עדיפות לאימונים ועבודה קשה. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן