כמה עולה מדרסים איכותיים ?

בין אם אתם מרבים בהליכות רגליות או פחות, חשוב מאוד להקפיד על מדרסים איכותיים. כמה עולים מדרסים? האם יש להתאימם אישית לנו, ספציפית לכפות רגלינו? כל המידע החשוב, לפני שיוצאים לעשות קצת ספורט או הליכות.

בהתאם לסוג הספורט אותו אתם אוהבים לעשות, העומס על כפות רגליכם ישתנה. בעוד שאצנים יצטרכו מדרסים מסוג מסוים, כדורסלנים יצטרכו מדרס מסוג אחר. באופן כללי, העומס הקיים על כפות רגליים של אנשים שעושים ספורט, הוא עד פי 3 מהעומס הנורמטיבי שאנשים חווים ביו-יום. זו הסיבה שכל כך חשוב להקפיד על נעליים איכותיות ונוחות, מדרסים טובים ואימונים נכונים. אז כמה יעלו לי מדרסים אורטופדיים ורגילים?

מחירי מדרסים | מדרס מחיר

בכדי להימנע מכל מיני פציעות בלתי הפיכות, חובה עלינו להתאים את נעלי הספורט שלנו לצרכינו וגם את המדרסים. כמובן שמדרס נבחר בהתאם למידה שלכם בנעל, אך הוא גם מותאם בהתאם למבנה כף הרגל. בין אם אתם מבצעים הרבה ספורט או עומדים שעות ארוכות על הרגליים במהלך היום בעבודה, מדרס איכותי יכול לחולל הבדל משמעותי בתחושתכם בסוף היום. מה ז"א? מאוד פשוט.

אדם שנועל נעליים לא איכותיות וגם לא משתמש במדרס, הוא אדם שיחווה בסוף היום תחושות כאב, גב תפוס, כאבים בשכמות ועוד. בטווח הארוך, כאבים אלו עלולים להתפתח גם לבעיות רפואיות שונות בשרירים, בעמוד השדרה ועוד. בעוד שניתן למצוא מדרסים בעלות של 99 ₪, ההמלצה היא להשקיע קצת יותר ולרכוש את אלו המותאמים לכם אישית.

התאמת מדרסים

בין אם אתם סובלים מפלטפוס או לא, כדאי להתאים אישית את המדרס. התאמת מדרסים מתבצעת בשלל מוקדים שונים, את חלקם ניתן למצוא גם בקניונים מסחריים. לרוב, בכל חנות נעליים גם ניתן להתאים את מה שאתם צריכים בכדי לחוות הליכה נעימה יותר, מופחתת עומס.

שימו לב, חלק מהמצבים הרפואיים השונים המצריכים מדרס בהתאמה אישית, הם הלוקס, הולפוס, ולגוס, דורבן בכף הרגל, מורטון נוירומה וכו'. אם תואילו להתאים אישית את המדרס, רוב הסיכויים שתחוו משמעותית פחות כאבים. בסופו של דבר, כפות הרגליים מהוות בסיס לכל גופנו. עליהן להיות "מונחות" בתוך מעטפת תומכת ובריאה, עדיף אורטופדית.

כמה יעלה לי מדרס בהתאמה אישית?

כשמדברים על מדרסים בהתאמה אישית, חשוב להבחין בין אילו שנחשבים אורטופדיים, לבין אלו שעשויים קרטון וחומרי גלם אחרים שאינם אורטופדיים. התאמת מדרס תעלה בין 99 ₪ לבין 350 ₪ ומעלה, כאשר ההמלצה היא קודם כל לנסות את המדרסים הזולים יותר.

עבד טוב ואתם לא חווים כאבים? ההליכה נוחה יותר? יופי, אין צורך כנראה להשקיע מעבר. אם אתם עדיין חווים כאבים, יש להתאים מדרס אחר כמובן. בכל מקרה, הליכה עם מדרס היא הרבה יותר בריאה ותומכת מאשר הליכה ללא.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן