כמה עולה חוקר פרטי ?

כמה שהתחום הזה מרתק, עולם החקירות הפרטיות! אם אתם תרים אחר שירותיו של חוקר פרטי מומלץ באזורכם, יש לנו כמה דברים לספר לכם על חוקרים פרטיים מומלצים. כיצד תדעו לבחור את החוקר הכי טוב? כל התשובות והמחירים המומלצים!

אם אתם בסיטואציה בה יש צורך לשכור חוקר פרטי, אתם צריכים לדעת לבחור את החוקר נכון. שימו לב, בכדי שנדע לאן פנינו מועדות, תמיד כדאי מראש לוודא מחירי חוקר פרטי. מחיר חוקר פרטי משתנה התאם למקרה שיש לחקור, בהתאם למורכבות של המקרה, בהתאם לשעות החקירה ועוד.

האם חוקרים בלילה? אולי ביום? המחיר משתנה!

מה ז"א שעות החקירה? מאוד פשוט, אם ישנו הצורך לחקור בלילה (כמו למשל חקירה של בגידה), כמובן שהחקירה תהיה יקרה יותר. מדוע חקירה תהיה יקרה יותר בלילה? לאו דווקא בגלל שהחוקר הפרטי שבחרתם הוא חובב שינה גדול, אלא פשוט בגלל שבלילה הרבה יותר קשה להסתוות בשטח.

ישנם פחות אנשים ברחוב, פחות אפשרויות להיטמע בסביבה, מה שעשי להקשות על חקירה פרטית. אז לעניינינו, כמה עולה חוקר פרטי? שימו לב, בדיקת פוליגרף אמנם לא תמיד כבילה בבית המשפט, אך היא בהחלט עשויה לסייע במקרי חקירות פרטיות ובהגשת תביעות. בדיקת פוליגרף אצל חוקר פרטי תעלה לכם בין 1,200 ₪ ל-2,000 ₪. כיצד נקבע המחיר בסופו של דבר? הניסיון של החוקר הפרטי מהווה פקטור משמעותי! חובה לזכור, אמנם מכונת האמת (פוליגרף) "מגלה" שקרים, אך יש צורך גם בשאילת השאלות הנכונות ובצורה הנכונה.

שירותי חוקרים פרטיים מחירים 

ישנם שירותי חקירות פרטיות מסוגים רבים, לרבות חקירה אישית שעולה 2,000-3,500 ₪ בממוצע. חקירות של בגידות עשויות לכלול גם מעקבים, כך ששעת מעקב על ידי שני חוקרים תעלה לכם 400-600 ₪ בממוצע. התקנות של מצלמות (גלויות או סמויות) עולות בין 1,200 ₪ ל-4,500 ₪ (הסמויות יקרות יותר).

אם אתם סך הכול צריכים להתייעץ עם חוקרים פרטיים, שעת ייעוץ חוקר פרטי תעלה לכם 350-500 ₪ בממוצע. יש לשים לב שבמקרים בהם כן יש צורך במעקב, יהיה עליכם גם להוסיף עלויות של רכב מעקב. העלויות יכללו דלק, בד"כ 5-10 ₪ לכל קילומטר נסיעה.

חושדים שמאזינים לכם? מחיר גילוי האזנות

כמה עולה גילוי האזנות? כמה עולה חוקר פרטי שמוודא כי הטלפון הנייד נקי מהאזנות? לא מעט, אך זה בהחלט שווה את השקט שהבדיקה מקנה לכם. בדיקה של האזנה לטלפון נייד עולה 1,000 ₪ – 2,200 ₪, כאשר יש חשיבות לסוג הטלפון.

בעוד שישנם סוגי טלפונים אשר קל יותר לגלות בהם האזנות, יהיו סוגי טלפונים אחרים אשר הגילוי בהם הוא מאגר ומורכב יותר. נותרתם עם תהיות או סקרנות? מרגישים נבגדים או חוששים מכל סיבה אחרת? פנו עוד היום לחוקר מומלץ, עמו תוכלו להתייעץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן