כמה עולות נעלי נייק?

אין שום ספק כי נעלי נייק הן שם נרדף לאיכות, ספורטיביות ומצוינות כבר עשרות שנים. עם זאת, ספק רב אם בשנת 1971, כשהוקמה חברת נייק, ידעו קברניטיה שהם עתידים להפוך לבעלים של חברה המגלגלת עשרות מיליארדי דולרים מדי שנה. בתקופה ההיא, ביל בוורמן, מאמן ריצה באוניברסיטת אורגון, ערך ניסיונות לצקת גומי לתוך ברזל בסוליות הנעליים של אשתו.

כפי שניתן ללמוד מהאנקדוטה הקטנה הזו, כבר מיומה הראשון הביאה החברה לעולם חידושים מופלאים בתחום נעלי הריצה. בין היתר בשנת 1982 הביאה חברת נייק לעולם את בועת האוויר שהוכנסה לסוליות הנעליים על מנת לספק ריכוך משופר ואיך אפשר שלא להזכיר את נעלי נייקי מאג, שעוצבו בהשראת הסרט בחזרה לעתיד 2. במאמר שלפניכם נפרט אודות המחירים של הנעליים האיכותיות של חברת נייק, הנמכרות כיום בישראל.

נעלי הליכה של NIKE

אמנם נעלי נייק בדרך כלל מקושרות אוטומטית לעולם הריצה, אבל חברת נייק מייצרת גם מגוון רחב ביותר של נעלי הליכה. דגמי נעלי ההליכה של נייק מעוצבים בפשטות, מאופיינים בנוחות מרבית ומסייעים ליציבה נכונה ולחלוקת העומסים בצורה האופטימלית על פני כף הרגל. לכן נעילת נעלי הליכה מתוצרת נייק מסייעת למזער את הסיכוי לפציעות וחבלות במהלך ההליכה.נייק

בין הדגמים הפופולאריים ביותר של נעלי ההליכה של נייק ניתן למצוא את ה-Nike Hox, Nike Shox Zar Premium, Nike Backboard ואת הדגם הנחשק Nike Lunar Forever. מחירי נעלי ההליכה של נייק נעים בין 290 ₪ ל- 400 ₪ ברוב החנויות המובילות בישראל.

נעלי הריצה של נייק

נעלי הריצה של נייק מיוצרות באמצעים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בתעשיית הנעליים. למעשה לא נגזים אם נכתוב כי חברת נייק מובילה ביד רמה את טכנולוגיית ייצור נעלי הריצה. לפיכך אין זה פלא שכל טכנולוגיה שמציגה חברת הענק, מאומצת בחום במהירות גבוהה מאוד על ידי היצרניות האחרות.

בתחום נעלי הריצה ישנו ספקטרום רחב ביותר של מחירים. ניתן למצוא אמנם שפע של דגמים פשוטים הנמכרים אף בפחות מ- 300 ₪, כמו לדוגמה Nike Lunar Glide 5 או Nike Men's Air Zoom Elite 7, אך לא חסרים גם דגמים מתקדמים במיוחד, שעלותם מגיעה אף ליותר מ- 600 ₪. דוגמאות טובות עבור נעלי נייק שעלותן בדרך כלל חוצה את רף 600 השקלים, היא נעלי Vomero 10 Men, Flyknit Lunar 2 ו- Zoom Vomero 10 WOMEN.

נעליים לאלפיון העליון

לא תופתעו ודאי לגלות כי ישנם אף דגמים של נעלי נייק הנמכרים ביותר מ- 800 ₪. הכוונה היא, למשל, לסדרת נעלי הכדורסל האיכותיות במיוחד, הנקראת הייפרדאנק. ומה לגבי נעלי נייקי מאג? ובכן, עד כה יוצרו 1500 זוגות נעליים מהדגם העתידני הזה, שנמכרו בטווח מחירים הנע בין 2,300 דולר ל-9,959 דולרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן