כמה עולה שירות של צילום צנרת ביוב?

צילום צנרת ביוב

צילום צנרת וקווי ביוב מבוצע על ידי החדרת מצלמה זעירה ובמטרה לאתר סתימות ונזילות. המחיר הממוצע של השירות נקבע על פי פרמטרים כמו מורכבות העבודה, מצב הצנרת וסוג המצלמה שבה בוחרים להשתמש

שירותי אינסטלציה מיועדים ללקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים וכיום הוא גם מבוסס על שימוש בציוד מתקדם. בעזרת ציוד מן הסוג הזה ניתן לאתר את מוקדי הנזילות והסתימות ולטפל בהם במדויק. הדוגמא הטובה ביותר לציוד מתקדם היא המצלמה שאותה מפעילים לטובת צילום צנרת ביוב.

צילום צנרת וקווי ביוב מיועד בעיקר לאיתור סתימות ונזילות. את הצילום מבצעים לאחר החדרה עדינה של צנרת אל קווי הביוב. המצלמה משדרת בזמן אמת והיא מאפשרת למפעיל לעקוב אחר קווי הביוב ותשתית הצנרת. במהלך הפעלת המצלמה ניתן לזהות את מוקדי הסתימות והנזילות, להחליט באיזה איזור להתמקד ולהפעיל אמצעים מיוחדים לטיפול בבעיה. את השירות מזמינים לאחר הופעת נזילות וסתימות, או כחלק מתהליך בדק בית חדש או ישן.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

צילום צנרת ביוב

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה שירות של צילום צנרת ביוב:

א. מורכבות העבודה – אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה נותנים הצעת מחיר רק אחרי שהם מגיעים לבית או לעסק, ובודקים את מורכבות העבודה. עבודה מורכבת היא כזו שמחייבת טיפוס לגובה, פירוק קירות, הרמת מרצפות וכן הלאה. עבודה מורכבת גם תתבצע בבתים ישנים והיא תחייב הקפדה על כללי בטיחות מחמירים. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך העלות שלה צפויה לגדול.

ב. מצב הצנרת – אינסטלטור מיומן יכול לתת הצעת מחיר מדויקת לפי מצב הצנרת. השירות של צילום צנרת ביוב וקווי ביוב מתבצע בצורה דומה בכל סוגי התשתיות, אך הוא מחייב התחשבות בגיל הצנרת ובמצב הצינורות. בצנרת חלודה, ישנה, סדוקה או שבורה קשה לבצע את הצילום בצורה סדירה ויש להפעיל ארגז כלים נוסף.

ג. סוג המצלמה – אנשי מקצוע יכולים להשתמש בסוגים שונים של מצלמות על מנת לאתר סתימות ונזילות בצנרת. ככל שהמצלמה תהיה משוכללת יותר, כך המחיר שאותו יגבו האינסטלטורים יעלה. הלקוח יכול לבדוק מראש באיזה מצלמה מתכוונים אנשי המקצוע להשתמש ורק לאחר מכן לבחור חברה מבצעת.

טווח מחירים                                                                 

העלות הממוצעת של שירותי צילום צנרת ביוב עומדת על 800 ש"ח, אך טווח המחירים נע בין 700-1,200 ש"ח. הסיבה לכך קשורה כאמור לפרמטרים שמשפיעים על המחיר כמו מורכבות העבודה, מצב הצנרת וסוג המצלמה. יחד עם זאת, כדאי להביא בחשבון את הניסיון של האינסטלטור ואת האפשרות לבצע השוואת מחירים על מנת לחסוך בהוצאות.

חשוב לבחור איש מקצוע אמין שמכיר את התחום של צילום צנרות ביוב. אינסלטור כזה יבצע את העבודה במהירות ויפיק דוח ממצאים מדויק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן