כמה עולה להזמין שירותי ביובית?

מתי יש צורך להזמין ביובית? בעיקר כאשר יש סתימה קשה יחסית בצנרת, אשר אי אפשר לטפל בה עם החומרים הרגילים לפתיחת סתימות. לא פעם כאשר מדובר על ביוביתפינוי וריקון של בורות ביוב, בורות רקב ובורות דלק, גם אז הביובית היא הכלי המרכזי שבו משתמשים. משאית ביובית כוללת משאבה חזקה מאד אשר ניתן להשחיל לתוך הצנרת, ולאחר מכן פשוט לשאוב חזק את כל הפסולת שהצטברה תוך זמן קצר יחסית. אם כך, כמה יעלה השירות הנ"ל ובמה הוא תלוי?

מה משפיע על מחירי הביובית?

  • הזמן – יש הבדל משמעותי בעלות השירות, אשר מושפע בעיקר מהזמן שבו אתם תפנו לחברה שמפעילה את הביובית. אם תחליטו להזמין ביובית למשל ליום רביעי בשעות הצהריים, המחיר יהיה בתעריף רגיל. אולם, רוב החברות גם כוללות תעריף מיוחד אשר מיועדים לזמנים פחות קונבנציונליים. בין השאר מדובר על תעריפים של שירות בשעות הלילה ולפנות בוקר, וכן תעריף מיוחד לשישי ושבת, ותעריף לחגים וערבי חג. כמובן שאם מדובר על מקרה חירום ואתם זקוקים לביובית דחוף, יש לזכור שלעתים בשל הזמן הלא רגיל, המחיר יהיה גבוה יותר.
  • סוג הביובית – קיימות משאיות ביובית מסוגים שונים, ומדובר על הבדלים בין דגמים שהם כבר בני יותר מ15 שנה – לבין הביוביות החדשות ביותר. כמובן שביובית חדשה יותר תוכל להתמודד בצורה טובה יותר גם עם הסתימות ובעיות הצנרת המורכבות ביותר שיש, והן יכולות לטפל גם בשאיבות עבור מבנים רבי קומות, מפעלים וכיו"ב – לרוב תמורת תעריף נוסף.
  • ביובית לחניונים – יש אפשרות להזמנת הביובית לשאיבה מיוחדת של בורות ניקוז בחניונים. מאחר שביובית רגילה היא גבוהה, הרי שביובית לחניונים, שהיא נמוכה ומעוצבת בצורה יוצאת דופן – גם תעלה יותר.

 

מה יהיה המחיר הסופי?

המחיר עבור שירותי הביובית הוא כאמור מגוון יחסית. אם מדובר על ביובית רגילה בשעות קונבנציונליות, המחיר עולה בין 500 ל- 700 ש"ח. לעומת זאת אם הביובית היא מיוחדת והזמנים הם יוצאי דופן, המחיר יכול גם לעבור את הרף של 1,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן