כמה עולה איטום גגות רעפים?

איטום גגות רעפים

ישנו מספר רב של אמצעים לאיטום גגות רעפים

גגות רעפים הינם פופולאריים בארץ באופן מפתיע, מאחד ובמקור הזווית החדה שלהם נועדה לשימוש באזורים קרים בהרבה, הסופגים מנות הגונות של שלג מידי שנה. הזווית החדה של הגג מסייעת לשלג לגלוש למטה, ומונעת ממנו להכביד על הגג ובמקרים חריגים לגרום לשבירתו. הרעפים הינם אם כן אמצעי איטום לכל דבר ועניין, ונועדו למנוע חדירת של משקעים לתוך הבית. למרות זאת, עם התפתחות תחום האיטום הסטנדרטים שלנו לגבי איטום הבית עלו, מה גם שמוצרי החשמל היקרים בהם אנו עושים שימוש הינם רגישים במיוחד לנוזלים. ישנו מגוון עצום של מוצרים בהם ניתן לעשות שימוש לאיטום גגות רעפים יריעות ביטומניות ניתנות ליישום תחת גגות הרעפים, ולאפשר חומה בלתי חדירה לנוזלים שיחדרו אותם, יחד אם מתן אפשרות לניקוז הנוזלים (יריעות ביטומניות מחוברות זו לזו באמצעות הלחמה, כך שכמעט ואין נקודות חלשות באיטום זה). נוסף על כך קיימים תכשירים כגון חומרי צביעה ייעודיים ליישום על הרעפים על מנת לשפר את עמידותם, וחומרים ייעודיים לאיטום סדקים אשר עלולים להתגלע ברעפים, תוך מניעה ודחייה של הצורך להחליפם ברעפים חדשים.

מהו טווח המחירים לאיטום גגות רעפים?

איטום גגות רעפים כאמור הינו תהליך סבוך, הדורש לעיתים לבצעו יחד עם הקמת גג הרעפים עצמו. המחיר של איטום גגות רעפים תלוי במידה רבה בסוג הרעפים, אשר עשויים לנוע מרעפי חרס לרעפי פח וחומרים נוספים ובאופי הבעיה בהם. לשם קבלת מחירים אמינים לאיטום גגות רעפים יש ליצור קשר עם חברה המומחית בתחום, על מנת שתוכל להעריך כראוי את אופי הטיפול הנדרש. באופן כללי ניתן לומר שטיפול תקופתי בזמן שגרה יעלה משמעותית פחות מלחכות לתקלה עצמה ולטיפול במצב חירום כשהנוזלים החלו לחדור לגג הבית. להלן הערכה ראשונית של מחירי איטאיטום גגות רעפיםום גגות רעפים:

  • התקנת בידוד פוליאסטר: יישום של חומר בידוד פוליאסטר לגג רעפים יעלה בין 15 ל25 שקלים למטר רבוע, כתלות בגודל הגג, בחומרת מצבו ובעוד גורמים כגון מרחק וכדומה.
  • החלפת רעפים: תיקון שגרתי לרעפי הגג, הדורש החלפה של רעפים כמו גם חיזוק האיטום ביניהם, יעלה לכם בין ה200 ל250 שקלים, כאמור כתלות במספר שיקולים כסוג הרעפים ומצבם.

חשוב מאוד לשכור את שירותיה חברה מקצועית ואמינה

איטום גגות עשוי להיות בעל השפעה מכריעה על גורלו של רכושם, וביצועו בצורה רשלנית עשוי לגרור נזק כלכלי אדיר. לכן, מומלץ מאוד לא להתפשר, ולבחור רק בחברה מקצועית בתחום איטום גגות, אשר עובדיה ידעו לעשות שימוש בכלים הרבים והמתקדמים ביותר בתחום על מנת להבטיח לכם גג אטום בצורה מושלמת למשך שנים רבות קדימה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן