חדר בריחה לזוג

חדר בריחה לזוג

חדר בריחה היא אחת האטרקציות הכי טובות שיש. היא מפעילה את המחשבה, יוצרת אקשן ומעלה את הדופק לכולם. חדר בריחה אמנם דורש בדרך כלל חבורת אנשים אך לעתים אפשר להגיע גם בזוג. זה הזמן להבין מהו בכלל חדר בריחה, מדוע הוא מתאים לכולם כולל לזוגות וכיצד נבחר את הנכון.

מהו חדר בריחה?

אולי נדמה כי חדר הריחה תמיד היה כאן אך אם הייתם מחפשים אותו בגוגל לפני כמה שנים, כנראה שלא הייתם מוצאים. אמנם חדרי בריחה היו כבר לפני עשור אך רק בשנים האחרונות הם באמת עשו את הפריצה הגדולה אל תודעת של אנשים רבים. קשה למצוא כיום בן נוער שלא הלך לפחות לחדר בריחה אחד בחייו, ויש סיבה טובה מדוע זה כך. חדר בריחה מורכב מכמה מסכים כאשר כל מסך הוא חלק אחר, לעתים חדר נפרד, כאשר המשתתפים מתחילים בתוך אחד החדרים עם סיפור רקע וכמה פרטי מידע. אחרי הישמע הכללים הם צריכים לצאת מהחדר לפי החידות שניתנות להם יחד עם רמזים.

למי הוא מתאים?

חדרי בריחה יכולים להתאים לכולם. הם יכולים להתאים גם ילדים בני 14 ובאותה מידה גם לאנשים מבוגרים בני 50. למעשה זה היופי בחדרי בריחה, לא רק שיש עלילות שונות שיכולות לשנות את האופי של חדר הבריחה, יש גם רמות קושי שונות מה שיכול להציע אתגר לכל גיל. חדר בריחה יכול להתאים לכמות גדולה של אנשים ולעתי אפילו ל-8 או 10 אנשים, בעוד שיש גם חדרי בריחה לקבוצות קטנות יותר. אפשר ללכת לחדר בריחה עם המשפחה, עם חברים קרובים, חברים מהעבודה ואפילו בתור גיבוש לעובדים או לצוותים בצבא.

האם יש חדר לזוג?

למרות שלא הרבה אנשים יודעים שהאפשרות הזו קיימת, אפשר להגיע לחדר בריחה גם בזוגות. אמנם זה לא אידיאלי מבחינת המחיר כיוון שחדר בריחה לשעה עולה למפעלים סכום מסוים וככל שיהיו בו יותר אנשים שישתתפו כך המחיר של הפעלת החדר יהיה נמוך יותר, אך בכל זאת יש אפשרות כזו יש חדרי בריחה שמתאימים במיוחד לזוגות ויש חדרי בריחה שאפשר להשתתף בהם רק שני אנשים. בחדרי בריחה כאלו לא בהכרח יהיו פשוטים יותר ולכן אתם צריכים להיות מוכנים היטב למה שמצפה לכם. כמובן שיש חדרי בריחה בכמה רמות ותמיד אפשר לבחור גם עלילה שמתאימה לכם .

יש גיוון רב בבחירה

גם אם תלכו בזוג לחדר בריחה יש עוד כמה פרמטרים שלפיהם תוכלו לבחור את המתאימים ביותר. הגיוון הזה עושה לכולם טוב הרי זוג שיוצא כבר שנתיים יכיר טוב יותר זה את זה ויוכל לפתור חידות קשות יותר מאשר זוג שיוצא כמה דייטים בלבד. אפשר לבחור עלילה שמתאימה יותר לילדים ואפילו ללכת עם הילד, או לחלופין, לבחור חדר בריחה לזוג שהוא גם חדר אימה. זהו אחד הלהיטים הגדולים ביותר של השנה האחרונה והז'אנר הזה הופך להיות פופולרי יותר ויותר.

מה טווח המחירים?

חדר בריחה יכול לעלות בין 600 ועד 1000 שקלים לשעה אחת כאשר המחיר יכול להתחלק בין כמות משתנה של אנשים. יכול להיות שחדר הבריחה יעלה לזוג 300 שקלים בעוד מקומות אחרים יספקו מחירים נוחים יותר שיכולים להגיע ל-250 ובמקרים מיוחדים אם יהיו הנחות, אפילו 200 שקלים. עם זאת צריך לזכור כי מדובר בהפעלה של חדר בריחה שלם למשך שעה ובדרך כלל 4-5 אנשים ישלמו 80 שקלים כל אחד לכל הפחות, ולכן באופן יחסי המחיר לזוג יהיה גבוה יותר.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן