כמה עולות כספות ביתיות

כספות ביתיות

כספות ביתיות יכולות להיות יעילות מאוד למי שרוצה להרגיש את הביטחון ברמה הגבוהה ביותר. זה הזמן להבין כמה דברים על כספות ביתיות כדי שתוכלו להבין האם אתם צריכים אחת, כמה היא עולה וכיצד ניתן לרכוש אותה נכון.

מה המחיר של כספות ביתיות?

כספות ביתיות יכולות להיות נהדרות עבורכם ואם המחיר שלהם הוא מה שמרתיע אתכם מקנייתן, זה הזמן לספר לכם שהמחיר נוח לכל כיס. יש כספות שיכולות לעלות 100 שקלים בלבד לעומת כספות שיעלו 300 שקלים או 1000 שקלים. כך למעשה כל אחד יכול לבחור את הכספות שמתאימות לרמת הבטיחות שלו וכמובן לכיס שלו. המחיר של הכספת יכול להיות שונה מאוד גם לפי החברות שמוכרות אותן, כך למעשה יש חברות שימכרו את אותה הכספת במחיר גבוה מעט יותר מסיבות פנימיות של החברה. יש כמובן גם כספות ביתיות יד שניה שיהיו הרבה יותר זולות, לעתים בחצי מהמחיר המקורי.

מה ההבדל באיכות לפי המחיר?

יש הבדלים גדולים מאוד בכספות כך שאפשר לומר שהאיכות משפיע על המחיר. ככל שתקנו כספת איכותית יותר כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שככל שהדגם יהיה חזק יותר מבחינת הבטון והפלדה שיש בו כך חומרי הגלם ישפיעו על המחיר הכללי. חשוב גם לזכור כי ההבדל בין האיכויות לא קשורות אך ורק לחומרי הגלם אלא גם ליצרן. יש יצרנים מוכרים מאוד שמייצרים כספות שיהיו גם בטיחותיות וחזקות יותר וגם כמובן נוחות יותר. יש כיום כספות בטיחותיות יותר כי הן נפתחות במנגנון טביעת אצבע שנחשב למתקדם ביותר בימינו.

היכן אפשר לרכוש את הכספות?

כספות ביתיות ניתן לרכוש גם דרך אתרים יד שנייה וגם דרך חברות כספות והשאלה היא האם אתם מעוניינים לבחור כספת חדשה או משומשת. כמובן שכספת משומשת תהיה הרבה יותר זולה אך לא תגיע עם אחריות, לא תגיע עם התקנה וכמובן גם לא תמיד תהיה בטוחה כל כך. אם מצאתם כספת איכותית מאוד מיד שנייה כדאי לשקול לקנות אותה אך קחו בחשבון שלא תמיד המחיר יהיה כל כך אטרקטיבי כשתוסיפו לו את דמי ההתקנה ממתקין חיצוני, וכמובן ללא אחריות ושירות תיקונים.

כיצד נבחר את הכספת המתאימה?

כדי לבחור את הכספת המתאימה, קודם כל תבינו מה התקציב שלכם. אחרי שתבינו מה התקציב שלכם תוכלו להבין טוב יותר מה רמת האיכות של הכספת ותצמצמו את המבחר. לאחר מכן תצטרכו לבחור את הגודל המתאים וזאת לפי המקום בו מיועדת להיות הכספת. חשוב גם להכיר את כל סוגי הכספות ולא רק לפי מנגנוני הנעילה שלה אלא גם לפי סוג הכספת. יש כספות ייעודיות לתכשיטים, יש כספות לנשק אישי, יש כספות ספר שבכלל לא מתקינים וכולי. אחרי סקר שוק מעמיק לפי כל אלו כבר תדעו מה הכספת הבאה שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן