כמה עולה איטום גגות בירושלים

איטום גגות בירושלים
איטום גגות בירושלים
איטום גגות בירושלים

זה הזמן לברר כמה עולה איטום גגות בירושלים!

אם אתם גרים בירושלים והסביבה, אזי אתם זקוקים לאיטום גגות איכותי במיוחד. החורף הירושלמי לא חס על המבנים – והוא כולל גשמים מרובים ולעתים אף שלגים כבדים. מצד שני כשהשמש יוקדת – חשוב מאד שהמבנים יגנו עלינו מפני חדירה מוגזמת של קרני השמש. על כן, יש להזמין עבודות של איטום גגות בירושלים שיספקו את האיטום האיכותי ביותר שיש, שיתאים לגגות המבנים שלכם. לצד זה, יש להבין גם כיצד קובעים את מחירי האיטום, ומה נחשב לטווח מחירים סביר בתחום.

אז איך באמת קובעים את המחירים?

  • חומרי האיטום – יש קשר ישיר בין המחיר של איטום גגות בירושלים לבין החומרים שבהם משתמשים. יש לזכור שככל שהחומר הוא יקר יותר, לרוב הוא גם נחשב יעיל יותר, ויש עליו גם אחריות למשך זמן ארוך יותר. על כן המחיר של היריעות הביטומניות, שנחשבות בצדק רב לחומרי האיטום הטובים ביותר שיש, יהיה מחיר גבוה יותר מאשר זה שנגבה עבור השימוש בחומרים אקריליים לצורך הדוגמה, שעל אף יעילותם הטובה – הרי שהם נחשבים איכותיים פחות מהיריעות.
  • זיפות – בחלק מהמקרים, יש צורך בעבודות של זיפות. הזיפות הוא חומר נפרד מהחומרים האחרים שכן לעתים קרובות הוא חומר משלים ולא בלעדי. אם בכל זאת הוא בלעדי, המחיר של ואף נקבע לא לפי מ"ר אלא לפי השטח כולו, משום מחירו הוזל יחסית.
  • גגות מיוחדים – יש תעריף מיוחד עבור איטום גגות בירושלים לגגות מסוגים מיוחדים. כך למשל גגות רעפים נחשבים מורכבים יותר לאיטום, ועל כן גובים מחיר נוסף עבור האיטום שלהם. הדבר אף נכון לאיטום של גגות מרצפים, שנחשב מאתגר יותר משך העבודה ארוך יותר, ולכן המחיר בהתאם.

כמה זה יעלה בסוף?

המחיר של איטום גגות בירושלים נקבע כמובן בסוף גם לפי השטח הכללי של הגג. שימוש ביריעות ובחומרים אקריליים נע בין המחיר של 30 עד 100 ש"ח למ"ר. הזיפות לגג שלם בין 900 ל6,000 ש"ח (תלוי בגודל הגג) כאשר גגות מיוחדים מעלים את התעריף במספר אחוזים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן