כמה עולה איטום גגות ביריעות ביטומניות בירושלים?

בעיר ירושלים, איטום הגג האיכותי שלכם הוא עוד חשוב יותר מבכל מקום אחר

העיר ירושלים היא לא רק בירת המדינה שלנו, אלא גם העיר הגשומה ביותר והחורפית ביותר במדינה שלנו. המיקום של ירושלים ברצועת ההר, מכתיב כי בכל חורף ישנם משקעים רבים מאוד בה, טמפרטורות נמוכות מאוד ולעתים גם שלגים – והדבר משפיע על הסביבה הביתית של כל אחד מתושבי העיר, שחייב להיערך לחורף בצורה הטובה ביותר.

חלק גדול מאוד מזה הוא כל מה שנוגע לאיטום גגות בירושלים – איטום הגג מבטיח כי לא יחדרו מים לסביבה הביתית שלכם, וכי תוכלו ליהנות מחורף חמים וביתי ללא רטיבות ונזילות וללא פגעי מזג אוויר בתוך הבית. חשוב מאוד לבצע את האיטום בצורה מקצועית ונכונה לפני החורף, וחשוב לדעת גם כמה שירותים בתחום זה עולים.

איטום גגות ביריעות ביטומניות בירושלים

איטום גגות ביריעות ביטומניות

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות נחשבת לאחת משיטות האיטום הנפוצות והאיכותיות ביותר. יריעות אלו עשויות ממספר חומרים, כגון: פוליאסטר, אתילן, פוליפרופילן וכן חומרים אינרטים. היריעות מוצמדות אחת לשניה ולגג המבנה באמצעות הלחמה וכן אנו מבטיחים בידוד אבסולוטי לגג שלנו. באזורים בעלי מזג אוויר חורפי משמעותי, כגון ירושלים הקרה ומרבות הגשמים, רצוי כי נאטום את גגות המבנה באמצעות האיטום האיכותי אותן מספקות היריעות הביטומניות.

מהם טווחי המחירים של שירותים איטום מקצועיים בירושלים? מה משפיע על המחירים האלה?

• טווחי מחירים בהתאם לאיטום – איטום גגות בירושלים, כמו בכל מקום אחר, מושפע מסוג האיטום הרצוי לאותו הגג. האיטום שנחשב לאיכותי ביותר ומכך הוא גם היקר ביותר הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות, שנע בטווחים של 70-90 ₪ למ"ר ליריעת 4 מ"מ בגג גדול, 80-150 ₪ למ"ר ליריעת 5 מ"מ בגג קטן, וכל מה שבין הטווחים האלה. מאידך, אפשרויות כמו זיפות הן זולות יותר – 30-45 ₪ למ"ר. יציקות בטקל תגענה לטווחים של 50-130 ₪ למ"ר בהתאם לגודל הגג, ושימוש בחומרים אקריליים ינוע בטווחים שבין 35 ל-80 ₪ למ"ר.

• מה משפיע על המחיר? ישנם לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר של איטום גגות בירושלים – שכבות איטום קודמות על המבנה, צורך בסיוד לאחר האיטום, תיקונים שונים שיש לבצע, וכמובן שגם גודל הגג וסוג חומר האיטום בו בוחרים. בכל מקרה, חשוב להבין זאת ולהתאים את עצמכם מבחינה כלכלית לצורך שלכם – ולעשות זאת בזמן.

כשזה נוגע לאיטום הגג שלכם, מוטב לפנות לאנשי מקצוע לפני שהגשמים הכבדים מתחילים אל תזכרו בצורך שלכם בשירות של איטום גגות בירושלים רק לאחר שהחורף התחיל והבית שלכם סובל מנזילות. תכננו זאת בצורה נכונה עוד לפני שהחורף מתחיל, והבטיחו לעצמכם חורף יבש מתחילתו ועד סופו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן