כמה עולה דחסנית אשפה?

דחסנית אשפה

דחסנית מתאימה יכולה לסייע לטיפול באשפה של רשתות מזון, להפרדת פסולת או לטיפול בפסולת ביתית ותעשייתית. עם זאת, חשוב להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר של ציוד מן הסוג הזה

דחסניות אשפה איכותיות ועמידות יכולות להתאים למגוון רחב של שימושים. מטרת העל של כל סוג של דחסנית היא כמובן לצמצם את הנפח של הפסולת, אך יש הבדל בין הדגמים והתצורות. כמו כן, אפשר להיעזר בדחסנית כדי לדחות את מועדי פינוי האשפה וכך להביא להוזלת מחירי השינוע. אבל בשביל ליהנות מהיתרונות הללו של הדחסניות, חשוב גם לדעת מה משפיע על המחיר שלהן.

מדוע המחיר של דחסנית אשפה אינו קבוע?

הסיבה לפערי המחירים בין הדגמים הקיימים קשורה לתכונות ולמפרט. ככל שהדחסנית גדולה יותר ויש בה יותר מקום, כך העלות שלה תזנק. זה רלוונטי גם אם משתמשים בסוגים שונים של דחסניות על מנת לטפל בפסולת ביתית וגם באשפה תעשייתית. מעבר לכך, דחסנית מתאימה יכולה לסייע לטפל באשפה של רשתות מזון, להפרדת פסולת ועוד.

מה ההבדל בין רכישה והשכרה של הדחסנית?

קודם כל, צריך להביא בחשבון את ההבדל בין המחיר הממוצע עבור רכישת דחסנית לבין המחיר שאותו נהוג לשלם כדי לשכור אותה. ברוב המקרים, הלקוחות שמתעניינים ברכישה של הדחסנית הם אלו שזקוקים לה על בסיס קבוע ובהם לקוחות בסקטור המסחרי או התעשייתי. אבל במהלך שימוש חד פעמי בלבד, כמו למשל בפרויקט שיפוץ או תמ"א, אפשר לשכור את הדחסנית לטווח קצר יותר. 

מה משפיע על המחיר של הדחסנית?

המחיר של כל סוג של דחסנית אשפה מושפע מהגודל שלה. ככל שהדחסנית גדולה יותר, כך יעלה יותר לשכור או לקנות אותה. בשביל ליהנות מהיתרונות של הדחסנית תוך ניצול אופטימאלי של המפרט והתכונות, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע. באופן הזה, יודעים למה לצפות מבחינת המידות של כל סוג של דחסנית וביחס ליתרונות שלה.

איך יודעים מה האיכות של הדחסנית?

כמובן שהמחיר של דחסנית אשפה מושפע גם מהאיכות שלה. בשביל לדעת מה האיכות של כל סוג של דחסנית, מסתכלים על המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן. בין היתר, המפרט הטכני המלא מאפשר לנו לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר את הדחסנית. כמו כן, המפרט המלא עוזר להשוות בין סוגי דחסניות בצורה אובייקטיבית. 

כוח סוס ויכולות של דחסניות

ספציפית בתוך המפרט הטכני, כדאי להסתכל על הנתונים מבחינת כוח סוס. נתוני כוח סוס מתארים את היכולות של הדחסנית ואת הסיכוי שלה להתמודד בהצלחה עם סוגים שונים של פסולת. מלבד נתוני כוח סוס כאינדיקציה ליכולות של הכלי לדחוס אשפה רטובה או יבשה, הם גם אמורים לסייע לנו לשלב אותה בשאר הציוד שקיים בשטח: כמו לדוגמא מכולות או דחסנים נייחים.

איזה מכולות מותאמות עבור הדחסניות?

המחיר של הדחסנית לבד הוא לא היחיד שאמור להשפיע על ההחלטה. בשביל לתכנן את הפרויקט בלי לחרוג מהתקציב, צריך להתאים את הדחסנית לבקשת הלקוחות ולצרף גם את העלות של המכולות. ספציפית עם מכולות שמתאימות לדחסנית, ההבדל הוא בין דגמים בגודל של 8 מ"ק עד 34 מ"ק.

דחסנית אשפה – השקעה משתלמת

עלות של כמה מאות שקלים ליום אמורה להספיק על מנת לשכור את הדחסנית ולשלב אותה בפרויקט. אם זקוקים לדחסנית לתקופה ארוכה או באופן קבוע, כדאי להשוות בין הדגמים ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. באופן הזה, ניתן להפוך כל דחסנית אשפה להשקעה משתלמת בראש שקט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן