כמה עולה דיקור סיני

דיקור סיני חדשיש היום מגוון רחב של שיטות טיפול לא קונבנציונאליות כאלה ואחרות, אשר רבים פונים לעזרתן במקרים שונים של בעיות רפואיות. דיקור סיני נחשב בעצם לרפואה אלטרנטיבית לכל דבר וענין. הרפואה הסינית עוסקת במגוון שיטות אלטרנטיביות לריפוי, וביניהן הדיקור הסיני. הדיקור הסיני הולך והופך לפופולארי יותר, ומתפשט בעולם, וכיום לא מעט אנשים מחליטים לעבור דיקור סיני באופן קבוע.

הדיקור מתבסס על נקודות הפזורות ברחבי הגוף, כל נקודה פזורה לאורך 12 מרידיאנים עיקריים. כל מרידיאן מקושר בעצם לאיבר אחר בגוף: הריאות, הלב, הקיבה, מעי הגס, טחול, שלפוחית שתן, כליות, קרום לב וכדומה. הדיקור נעשה בהתאם לאיבר אותו מעוניינים לרפא, באמצעות דיקור המרידיאן הקשור אליו. אם אתם מתעניינים בדיקור סיני , בוודאי אתם שואלים את עצמכם כמה עולה דיקור סיני? כל הפרטים בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על עלות דיקור סיני

השאלה "כמה עולה דיקור סיני?" היא לא שאלה שניתן להשיב עליה תשובה חד משמעית. זאת בשל פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר הסופי שתשלמו. הנה דוגמאות לכמה מהם:

  • מקום הטיפול – דיקור סיני ניתן לקבל במקומות רבים. החל מקופות החולים במסגרת ביטוח משלים, ועד למקומות פרטיים המעניקים דיקור סיני. המחיר כמובן משתנה ממקום למקום. במקומות הפרטיים המחירים לרוב יהיו גבוהים יותר. מקומות הנוטים לגבות מחיר גבוהה יותר לטיפול הם מקומות בעלי וותק רב יותר בתחום, או ניסיון גדול יותר במקרים רבים.
  • משך הטיפול – זהו נתון שלרוב מתחבר עם הפרמטר הקודם, בשל העובדה כי לא ניתן לקבוע בעצמכם את משך הטיפול. כל מקום קובע לעצמו את משך הטיפול. ישנם מקומות המעניקים דיקור סיני על פני 20 דקות עד חצי שעה, וישנם מקומות המעניקים 45-75 דקות טיפול.

אז כמה עולה דיקור סיני?

ובכן עלות טיפול דיקור סיני בקופות החולים נעה בין 85-93 שקלים לטיפול. במקומות הפרטיים העלות גבוהה יותר ויכולה לנוע בין 180-450 שקלים. יש לזכור כי העלות היא בהתאם למקום ובהתאם למשך הטיפול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן