כמה עולה דלת כניסה?

דלת כניסהאיך שלא נביט על כך נגלה כי לדלתות כניסה יש לא מעט אלמנטים חשובים אשר מצריכים חשיבה מקדימה על כל הפרמטרים בטרם ניגש לבחירה של הדלתות המועדפות עלינו מן הסתם. אין כל צל של ספק, כי דלתות כניסה חשובות עבור עיצוב הבית והענקת תחושת ביטחון לדיירים. כיום ישנו מבחר עצום של דלתות כניסה הנבדלות אחת מהשנייה בפרמטרים הבאים המשפיעים על המחיר: חומר הגלם, אופן התפעול, העיצוב.

מעבר לכך, השאלה כמה עולה דלת כניסה צריכה לקבל מענה בהתאם להעדפות האישיות של בעלי הבית. יש כאלה שרוכשים דלת המהווה אמצעי דקורטיבי בלבד, לעומת אחרים הזקוקים לדלת מאסיבית לצורך מניעת פריצות. דלתות כניסה צריכות לספק רמה גבוהה של איטום, בידוד וחסינות והרכישה שלהן מתבצעת לעיתים רחוקות בלבד.

סוגי דלתות והמחיר שלהן

להלן סוגי הדלתות הנפוצות והמחיר המוערך שלהן:

א. דלת פלדלת – זו דלת נפוצה שניתן לרכוש בטווח מחירים של 3,000-7,000 ש"ח ומעלה. יש להבחין בין דלת פלדלת מסוג צילינדר, פלדה, חשמלי או עץ.

ב. דלת עץ – דלתות אלו מתאימות בעיקר לבתים פרטיים והבלאי שלהן מהיר יחסית. המחיר שלהן נקבע לפי סוג העץ והטווח הוא בערך 1,500-8,000 ש"ח. חשוב לבחור דלת עץ עבור כניסה שאינה פונה דרומה או מערבה וכך למנוע שחיקה בשל חשיפה לשמש.

ג. דלתות ביטחון – אלו דלתות המתאימות בין היתר עבור דירות בבנייני מגורים. היתרון שלהן הוא עמידות וחוזק אך החיסרון הוא מחיר גבוה. דלתות ביטחון נמכרות בטווח מחירים של 5,000-10,000 ש"ח, בהתאם לשילוב זיגוגים ותוספות אחרות.

טווח מחירים משוער

רכישת דלתות כניסה עבור הבית מחייבת השקעה של כמה אלפי שקלים לפחות. מצד שני, אפשר להתעודד בעובדה שמדובר על השקעה לטווח רחוק. החלפת דלתות כניסה מתבצעת בדרך כלל בדירות חדשות או כאשר הדלת הקיימת מפסיקה להציע את רמת הביטחון הנדרשת עבור הדיירים. בניגוד לסוגי ריהוט אחרים בבית, השאיפה היא לרכוש דלת שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן ובמינימום של דרישות תחזוקה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן