כמה עולה דלת פנים לבית?

כמה עולה דלת פנים לבית? קיראו את המאמר *לפני* שאתם רוכשים דלת פנים! וגם אחרי כן אנו ממצילים לעשות סקר שוק עם חברות שונות המספקות דלתות פנים לבית לפני שתרכשו דלת פנים אחת או יותר.

אחד מהפריטים שיכול לשנות באופן משמעותי את המראה של כל חלל – בין אם מדובר בבית מגורים ובין אם מדובר במשרד, במרפאה או בכל מבנה אחר – הם כמובן דלתות הפנים. על ידי התקנת דלתות פנים מעוצבות ניתן לשדרג כל חלל, להעניק לו מראה חדש ולגרום לו להיראות נקי ונעים. היצע דלתות הפנים של היום מאפשר לכם לבחור דלתות בכל עיצוב שהוא, בכל גודל שאתם מעוניינים ואף לצבוע אותו בכל צבע שמתאים לכם.

הולכים על זה? קדימה! מעוניינים לרכוש דלתות פנים חדשות? לא נמנע מכם. אך רגע לפני שמתחילים, לפני שאתם יוצאים למסע קניות, חשוב שתדעו לקראת מה אתם הולכים. לדלתות פנים מסוגים שונים מחירים שונים. אז בואו נבין קודם כל אילו סוגים של דלתות פנים קיימים בשוק.

כמה עולה דלת פנים

קיימים 4 סוגים עיקריים של דלתות פנים

ישנו מגוון גדול מאוד של דלתות פנים, אך בגדול, למרות השמות הרבים של דלתות פנים שכנראה כבר שמעתם, יש ארבע סוגים עיקריים של דלתות – שלושה מהן, הן דלתות עץ והרביעית, היא דלת הפולימר. עלות דלת פנים תלויה באופן משמעותי בסוג החומר ממנה היא עשויה.

דלת כוורת – זו דלת עץ במילוי של קרטון ובציפוי של חומר בשם למינטו.

דלת פלקסבורד – גם כן דלת עץ, אך בשונה מדלת הכוורת היא ממולאת בלוחות עץ צפופים וצבועה בתנור או מצופה גם בלמינטו.

דלת פורמייקה – דומה מאוד לדלת הפלקסבורד, אך היא בעלת חזית פורמייקה אשר גורמת לה להיות עמידה למים ולהתאים לחדרים רטובים כמו אמבטיה וכדומה.

דלת פולימר – זוהי דלת דמוית עץ אך בפועל עשויה מחומר פלסטי. מדובר בחומר שהוא גם עמיד למים וכן עמיד במיוחד נגד מזיקים.

מעוניינים להתחדש בדלתות פנים מעוצבות? אז כמה בתכלס עולה דלת פנים

כמו שכבר אמרנו, אחד מהגורמים העיקריים שמשפיע על מחירן של דלתות הפנים המעוצבות הוא – איך לא – סוג הדלת. כדאי שתדעו כי ישנו פער גדול במחירים של דלתות הפנים השונות, על כן חשוב מאוד שתבחרו את הדלת המתאימה ביותר לצרכים שלכם על מנת שלא תוציאו סתם הרבה כסף. בוודאי תרצו לדעת מה טווח המחירים של דלתות הפנים, נכון? אז ככה, הדלת הזולה ביותר היא דלת כוורת שמחירה מתחיל ב- 1300 שקל, והדלת היקרה ביותר הינה דלת פורמייקה שמחירה יכול להגיע עד ל- 250 ₪.

יש לציין, כי מחיר הדלת מורכב מכמה דברים – מחיר הדלת עצמה, ידית, צירים, מנעול וכמובן התקנה של דלת ומשקוף.

מחירים משתנים לדלתות פנים – למה?

כפי שקראתם קודם, המחירים לדלתות פנים הוא שונה לכל סוג דלת, אך ישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר הסופי של דלתות הפנים –

צביעת הדלת – אם אתם מעוניינים בדלתות פנים מעוצבות, קיימת אפשרות של צביעת דלת למראה אמנותי ולגימור שונה מהרגיל, אך כמובן, זה בתוספת מחיר. הצביעה מתבצעת במצבעה מקצועית והיא כוללת (על פי בחירה) גם אופציה של חריטות ותבליטים על הדלת.

היקף ההזמנה – כאשר אתם עושים הזמנה של הרבה דלתות, יעלה לכם יותר זול פר דלת. כלומר, ככל שאתם מזמינים יותר דלתות, כך המחיר לכל דלת יהיה נמוך יותר. יש לציין, כי ההפרשים במחיר במקרים אלה יכול להגיע לכמה מאות שקלים בין הזמנה של דלת בודדת לעומת הזמנה של ארבע דלתות ויותר.

נגישות לדירה – מובילים אינם אוהבים לעבוד קשה במיוחד כאשר מדובר גם במתקינים עצמם. על כן, במידה והדירה שלכם נגישה, כלומר, בקומת קרקע, עם דלת רחבה או בבניין עם מעלית, סביר להניח כי מחיר המשלוח וכן המחיר הסופי יהיו נמוכים באופן משמעותי לעומת אספקה של דלתות לדירה בקומה גבוהה ובבניין ללא מעלית.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן