כמה עולה שמיכת פוך טבעי?

שמיכת פוך טבעית

מצעים ושמיכות שאנחנו משתמשים בהן היום מצטיינות בזכות החומרים הטבעיים כמו פוך נוצות וכותנה. האיכות שלהן אינה זקוקה להוכחות נוספות לאחר מאות שנים של שימוש בשמיכות כאלה בכל רחבי העולם. פוך טבעי הוא חומר הבידוד והחימום הטוב ביותר שאנחנו מכירים והוא לקוח מהטבע, כך שאנחנו יודעים בדיוק כיצד הוא עובד ועד כמה הוא יעיל. לכל מי שמחפש השקעה בשמיכת פוך טבעי כדאי לבדוק את ההיצע כדי לבחור.

למה דווקא פוך טבעי?

כדי להבין למה דווקא שמיכת פוך טבעי היא האידיאלית לימים הקרים לכולם, צריך לזכור שלא הפוך מייצר את החום שאנחנו נהנים ממנו בתוך השמיכה. החום מגיע מהגוף שלנו ולכן זקוק לשכבת מגן כדי שתאצור אותו בתוכה כשכבת אוויר חמה שמקיפה אותנו. כך שהפוך עובד בצורה מושלמת עם חום הגוף שלנו כדי לשמור עליו ולבודד אותו מהקור. זהו בדיוק האפקט הנעים שאנחנו אוהבים ומרגישים כשאנחנו מתחפרים בתוך שמיכה טובה שתפורה היטב ועוטפת אותנו היטב.

פוך שומר חום

הפוך בנוי כך שהפלומה שנמצאת בתוך השמיכה אוגרת את האוויר החם, מבודדת ושומרת עליו כלוא בתוכו וכך לא משחררת אותו לאוויר הקר. החום מצטבר בתוך השמיכה וממשיך לחמם אותנו ככל שהשמיכה איכותית יותר ומלאה בפלומה טובה ואמיתית ולא רק בנוצות. הפלומה היא למעשה החומר שנחשב לטוב ביותר לשמירת החום וככל שיש יותר ממנה השמיכה נחשבת לאיכותית יותר ועומדת בכבוד במשימת החימום בחורף. זו הסיבה ששמיכות שונות נבדלות זו מזו בתחושת החימום שהן מעניקות לגוף. האיכות נבדלת גם במחיר שיכול להגיע להבדל של מאות שקלים בין שמיכת פלומה לבין שמיכת נוצות. הבחירה היא שלכם מה מתאים לכם יותר ונחוץ באזור שבו אתם גרים.

איכות הפלומה בפוך שעוטף

פלומה טובה ומבודדת טוב יותר מנוצות ובגלל זה רבים מעדיפים להשקיע בשמיכת פוך פלומה ולא בנוצות. את ההבדל תרגישו מיד כאשר תמששו את השמיכה. בשמיכת פוך נוצות מרגישים את המרקם הגס והדוקרני של הנוצות והן מאוד לא נעימות לגוף. זו בדיוק השמיכה שגורמת לתלונות הילדים על "שמיכה דוקרת" ולא נעימה. חיסרון נוסף הוא שהיא לא מחממת בגלל איכות הבידוד הפחותה של נוצות לעומת פלומה. 

השקעה בשמיכת פוך

הפלומה נחשבת יקרה יותר להפקה ולכן השמיכה יקרה יותר. עם זאת, ההשקעה בשמיכת פלומה טבעית ואמיתית מחזירה את עצמה כי לא צריך להוסיף ולקנות שמיכות נוספות או להגביר את החימום. היא מספיקה והיא מצוינת כפי שהיא. זה נהדר במיוחד לילדים שרגילים לבעוט את השמיכה בלילה ולכן מתקררים מהר. השמיכה הזאת קלילה ולא מכבידה עליהם במשקל ולכן גם לא יזרקו אותה מתוך שינה, אלא יתחפרו בתוכה בנעימות ובחמימות. 

שמיכת פוך מעולה לכולם

בניגוד לשמיכות אחרות שלא תמיד מצליחים להתרגל אליהן ולהתחמם בהן, זו בדיוק השמיכה שתרצו להבטיח לבני הבית כדי שיישנו מבלי להצטנן. האיכות של החומרים שמהם השמיכה תפורה מבטיחה גם שתהיה נעימה למגע וטובה גם לבעלי רגישות לחומרים שגורמים גירוי. כותנה טבעית טובה לכולם והיא החומר הטוב ביותר משום שהוא נושם, נוח לניקוי ומאוורר את הגוף. 

השילוב המדויק בין החומרים

השילוב בין האוורור הטבעי של הכותנה האיכותית לבין שמירת חום הגוף על ידי פלומה אידיאלית הוא השילוב שגורם לשמיכת הפוך הטבעית להיות פופולריות ומבוקשת כבר מאות שנים. כל מה שנותר הוא למצוא את השמיכה שאתם אוהבים וליהנות ממנה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן