כמה עולה דפוס משי

כמה עולה דפוס משי דפוס משי זו שיטת דפוס מסחרית מאד נפוצה, והיא מאפשרת הדפסה איכותית על מגוון חומרים לרבות נייר, פלסטיק, בד, חרסינה, עץ, מתכת וכיוצא באלה.

הגלופה הגמישה מאפשרת הדפסה על מגוון משטחים, והשאלה היא כמה זה עולה?

דפוס משי הינה שיטת דפוס עתיקה שמקורה בסין, והיא מכונה גם דפוס רשת מכיוון שההדפסה נעשית באמצעות לוח רשת. לוח הרשת משמש כגלופה על ידי אטימת חלק מחורי הרשת. לאחר הכנת הגלופה מניחים אותה על המשטח אשר עליו מעוניינים להדפיס. לאחר מכן מניחים את הצבע על הלוח, וזה עובר דרך חורי הרשת הפתוחים ויוצר את התמונה הרצוייה הלכה למעשה. על מנת ליצור תמונה צבעונית, יש צורך להשתמש ביותר מגלופה אחת אשר יכולה לעבוד עם צבע אחד בלבד.

כיום דפוס המשי  נעשה בטכנולוגיות מתקדמות, אבל העיקרון נשאר זהה והצבע מועבר דרך חורי הרשת של הגלופה.

מי משתמש בדפוס משי

דפוס משי מעולה לצרכי קידום מכירות, שיווק ופרסום. הטכניקה מאפשרת הדפסה על כל משטח לרבות חולצות, מדבקות, שלטים, דיסקים, מוצרי עץ, והיא מיושמת בעיקר על מוצרים אשר אינם נייר כדוגמת דיסקים, מוצרי פלסטיק שונים וכיוצא באלה.

עלות הדפסת משי יקרה לעומת דפוס דיגיטלי מכיוון שהגלופה מיוצרת בעבודת יד, אך העלות משתלמת כאשר מדפיסים כמויות גדולות של דברי דפוס, והאיכות המתקבלת היא מעולה, אינה דוהה ומאד עמידה בתנאי מזג האוויר השונים.

הגורמים המשפיעים על מחיר הדפסת משי הם:

  •   הכנת הגלופה – ככל שתהליך הכנת הגלופה מורכב יותר תהיה העבודה יקרה יותר
  •    על איזה סוג משטח מדפיסים
  •    כמויות ההדפסה מכל גלופה

המחיר הסופי יקבע לפי גורמים אלה וכאשר מנצלים את הגלופות להדפסות בכמויות גדולות משתלם דפוס משי  זה יותר מדפוס דיגיטלי והוא באיכות גבוהה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן