כמה עולה הובלה בתל אביב?

אתם מתכוננים למעבר דירה וכל שנותר לכם הוא לאתר חברת הובלות שתעביר את הציוד שלכם ממעונכם הישן אל החדש? אתם רוצים לדעת כמה אתם עתידים לשלם עבור ההובלה שתבצעו?, ישנם מספר קריטריונים מהותיים אותם לוקחים בחשבון בעלי חברת הובלות, עוד לפני שהם מציגים לכם את המחיר אותו תשלמו.

שימו לב כי חברה אשר זורקת לכם מחיר בטלפון, היא על פי רוב חברה שאל לכם לסמוך על שרותיה, משום שכל שהיא רוצה זה להשיג אתכם כלקוחות בשלב ראשון ורק בשלב שני היא תחליט כיצד היא יכולה להשיג את המחיר שיהיה ריאלי יותר עבורה.מעבר דירה

חברות רציניות יותר יספקו לכם מחירי הובלות בתל אביב רק לאחר שנציג מטעמם הגיע אל הדירה וסקר את מכלול הציוד אותו אתם צרכים להעביר למיקום החדש.

כיצד להשיג את המחיר המדויק

על מנת למנוע הפתעות במחיר ולקבל מחירי הובלות בתל אביב מדויקים, עליכם במעמד השיחה למסור למוביל את כל הציוד שיש ברשותכם, מבלי להוריד מכמותו, דהיינו אם יש ברשותכם 40 ארגזים, אל תגידו למוביל כי יש לכם באזור ה – 35 ארגזים, אחרת הוא יגיע ליום ההובלה ויעלה את המחיר שנקב קודם לכן משום שהיקף התכולה לא נמסר לו במדויק במעמד השיחה ובשלב זה כבר לא תהיה לכם ברירה, אלא לשלם לו את המחיר אותו הוא מבקש.

כיצד נקבעים מחירי הובלות בתל אביב

כאמור מחירי הובלות בתל אביב נקבעים בהתאם לקריטריונים הבאים:

איזור – בעלי חברת ההובלה לוקחים בחשבון את המיקום הגיאוגרפי ממנו מבצעים את ההובלה, תוך כדי שהם לוקחים בחשבון כי המחיר יהיה שונה בין אם אתם מבצעים את ההובלה מעיר מחוץ לתל אביב, אל ת"א ובין אם אתם מבצעים את ההובלה בתוך העיר.

היקף הציוד – מחירי הובלות בתל אביב משתנים בהתאם להיקף התכולה אותה אתם רוצים להעביר. ככל שהתכולה תהיה קטנה יותר כך גם המחיר ולהיפך. חשוב שתזכרו כי ככל שהיקף התכולה רב יותר כך יצטרפו צוות מובילים גדול יותר לביצוע ההובלה ועל כן המחיר יהיה שונה.

קומה – מחירי הובלות דירות לוקחות בחשבון את הקומה ממנה הם מעבירים את הציוד, אל הקומה אליה הם מעלים אותו. עוד לוקחים בחשבון במסגרת הצעת המחיר את נתון המעלית. דירות אשר בהן אין מעלית, סביר להניח כי עלות ההובלה תהיה גבוהה יותר ולהיפך.

ביטוח – הובלה אשר כוללת בתוכה פוליסת ביטוח, על פי רוב תהיה יקרה יותר ממחיר הובלת דירה ללא ביטוח.

אריזה – אם תבקשו בנוסף להובלה גם שרותי אריזה, הרי שתשלמו מעט יותר עבור ההובלה ובאותה המידה אם בחרתם לבצע פרוק והרכבת ריהוט מביתכם הישן אל ביתכם החדש.

לסיכום : מחירי הובלות בתל אביב משתנים בהתאם לקריטריונים השונים אותם אתם מציגים למובילים, אך לרוב נעים בין 500 ₪ להובלה קטנה ועד 2500-3000 ₪ להובלה גדולה (לא כולל מע"מ).

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן