כמה עולה המסת שומן בקור?

כמה עולה איפור קבוע לנשים?

רבים מאתנו סובלים משומן עודף וממראה גוף לא מחוטב – ומעוניינים בפתרונות למצב זה

המסת שומן בקור
המסת שומן בקור

שומן עודף הוא בעיה שרבים מאתנו מכירים היטב, ואפילו אפשר להגיד שמכירים עד כאב. עבור רבים מאתנו, השומן העודף הוא לא תוצאה של תזונה לא בריאה או של אורח חיים לא ספורטיבי – אלא פשוט תנאי שאנחנו רגילים לחיות איתו ולא מסוגלים לעשות דבר, לאורך שנים, בכדי להיפטר ממנו. זהו מצב שאנחנו לא צריכים לקבל כמובן מאליו, וזהו מצב שבהחלט יש עבורו פתרונות איכותיים כיום – ואנחנו כבר לא מדברים על טיפולי שאיבת השומן הפולשניים והקשים שהכרנו בעבר, שהיעילות שלהם לאורך זמן גם הוכחה כלא גבוהה כל כך ובמרבית המקרים אנשים העלו את השומן שנשאב מהם חזרה. אנחנו מדברים על טיפולים שמאפשרים לגוף לפרק את רקמות השומן באופן טבעי, וכך למעשה מתבצע חיטוב של הגוף בצורה אפקטיבית ביותר, ללא הליכים פולשניים ובצורה בריאה הרבה יותר וטבעית הרבה יותר לגוף. הדבר מהווה אופציה איכותית ביותר עבור מי שמקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה מאוזנת ונכונה – אך עדיין לא מצליח להיפטר מעודפי שומן ספציפיים באזורים שונים – בין אם מדובר באזור הבטן, בעור הפנים, באזור הישבן והירכיים או בכל אזור אחר. אחת האפשרויות האיכותיות ביותר, בהקשר זה, היא המסת שומן בקור – וכעת נבין מה זה בדיוק וכמה זה צריך לעלות לכם.

מהי בדיוק המסת שומן באמצעות קור, איך זה עובד וכמה זה אמור לעלות לכם?

  • מה זה אומר? המסת שומן בקור נשמעת כמו סתירה פנימית – כיצד ניתן להמיס דברים באמצעות קור? אנחנו יודעים שהמסה היא תוצאה של חום בדרך כלל – אך אחד הדברים המעניינים ביותר באשר לתאי שומן, היא שישנה טמפרטורה מסוימת שבה הם מתחילים להתפרק ולמעשה עוברים תהליך שנקרא אפופטוזיס – מוות טבעי (ובריא) של תאים בגוף – מבלי שהדבר גורם לנזק לרקמות העור או לרקמות הגוף הסובבות את תא השומן. כך, למעשה, אם אנחנו מצליחים למקד את רמת הטמפרטורה הזאת בצורה מדויקת לתאי השומן שאותם אנחנו רוצים להסיר, ניתן לגרום למוות מתוכנן וטבעי של התאים האלה, שיהפכו לחלק ממחזור החלבונים וחומרי התא המעוכלים בגוף – עד שהם יצאו מהגוף שלנו בדרך כלל כחלק ממערכת השתן והעיכול. הטיפול עצמו כולל חיבור ללוחות מתכתיים צמודים לטרמוסטט, המכוון את הטמפרטורה בצורה מדויקת ביותר ובטוחה ביותר, וכך גורם להמסת השומן באמצעות קור מכוון ומדויק.
  • כמה זה עולה? טיפולי המסת שומן בקור הם טיפולים מומלצים במיוחד לא רק משום שהם איכותיים ביותר עבור המטרה שלהם, שהיא כאמור טיפול בעודפי שומן בצורה האפקטיבית ביותר שניתן, אלא גם משום שמדובר בטיפולים שניתן לבצע בצורה חד פעמית במקרים רבים, והתוצאות הן מידיות והן מורגשות בצורה הנרחבת ביותר מספר קטן של שבועות לאחר הטיפול. טיפול אחד שכזה יעלה בין 1,500 ל-3,000 ₪ בהתאם למקום בו רוצים לבצע את המסת השומן ובהתאם לקליניקה אליה פונים עבור המסת השומן, והתוצאות האיכותיות שלו רק מבהירות עד כמה מדובר בטיפול חסכוני ואיכותי שמאפשר לנו להיפטר מעודפי שומן לא נחוצים ולחטב את הגוף בצורה אפקטיבית ביותר.

המסת שומן איכותית מאפשרת לכם ליהנות מגוף מחוטב במינימום מאמץ

כשפונים לאפשרות של המסת שומן בקור, דרך קליניקה איכותית המתמחה בתחום, נפרדים לשלום מעודפי השומן שטורדים אותנו לאורך שנים. בחרו באפשרות איכותית בתחום, והרוויחו מכך באופן ניכר לאורך זמן בגוף מחוטב מכפי שחשבתם שיכול להיות לכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן