כמה עולה טיפול בציפורן חודרנית

ציפורן חודרנית ברגל

ציפורן חודרנית היא אחד התופעות הרפואיות הכואבות והמעיקות ביותר שמוכרות לרבים מאתנו.

כל מי שסבל אי פעם או שסובל כרגע מציפורן חודרנית ברגל, יודע לספר עד כמה חלק קטן כל כך ואפילו שולי בגוף שלנו, יכול להוביל לכאבים חסרי תקדים שמשבשים בצורה משמעותית ביותר את שגרת החיים שלנו. הציפורן החודרנית היא מצב בו הציפורן שלנו גדלה בצורה לא בריאה, כלפי פנים במקום כלפי חוץ. הגורמים לכך יכולים להיות מגוונים – החל מגזירה לא נכונה של הציפורניים או כסיסה שלהן, דרך שימוש בתרופות המגדילות את הסיכוי לכך (לפצעי בגרות למשל), הליכה עם נעליים צמודות מדי במשך זמן רב, או פטריות שמשנות את מבנה הגדילה של הציפורן. במצבים כאלה אנחנו סובלים מכאבי תופת, וצריכים לטפל בציפורן בצורה יעילה עם אנשי מקצוע שמתמחים בכך – רופאים המתמחים בכף רגל, פודיאטורים. אנשי המקצוע הללו יכולים לתת לנו פתרונות איכותיים שישיבו את איכות החיים שלנו למצבה הבריא והתקין, וימנעו מאתנו גם סיכונים נוספים כמו הזדהמות או דלקות חריפות. עבור טיפולים מקצועיים שכאלה, חשוב לדעת כמה נצטרך לשלם.

כמה עולה טיפול בציפורן חודרנית, מהן האפשרויות והדרכים לטיפול זה?

מהן אפשרויות הטיפול? הטיפול בציפורן חודרנית ברגל הוא בעל שלוש אפשרויות עקרוניות – טיפול שמרני וביתי, ניתוח או טיפול בלייזר. הטיפול השמרני הוא למעשה ללא עלות מיוחדת, כאשר מדובר על פי רוב בהשריה של הרגל מדי יום במים חמימים עם סבון, גזירת ציפורניים עקבית ונכונה, הקפדה על גרביים ונעליים נושמות ונכונות למצב זה, ואפילו מריחה של שמן זית סביב העור הפגוע. מבחינת הניתוח – מדובר באפשרות לא פשוטה שבה נבחר רק במצבים קיצוניים ביותר, שכוללת הסרה של הציפורן באופן כירורגי, וכרוכה בלא מעט כאב וחוסר נוחות. אפשרות הטיפול בלייזר, שמונעת מהציפורן לגדול בצורה הפוגעת, היא האפשרות הרלוונטית ביותר במרבית המקרים כיום.
כמה זה עולה? מבחינת טיפול פדיקור רפואי בסיסי שרק מעניק לנו הקלה ולא פותר את הבעיה, המחיר נע בין 130 ל-250 ₪ בממוצע. ניתוח של ממש הוא עסק לא זול, שיכול להגיע גם לאלפי שקלים בהתאם למי שמבצע אותו. טיפול בציפורן חודרנית ברגל באמצעות לייזר הוא אפשרות הביניים האיכותית והנכונה ביותר גם מבחינת המחיר, כאשר מדובר בפתרון קבוע לבעיית הציפורן החודרנית, במחיר שנע בין 700 ל-1,100 ₪ בהתאם למי שמבצע את הניתוח.

פודיאטור

בחירה בפודיאטור מקצועי תניב תוצאות.

כשאתם סובלים מציפורן חודרנית ברגל, וזקוקים לטיפול מקצועי שישיב את שגרת החיים שלכם למצבה התקין, אל תתפשרו על איכות הביצוע והטיפול שאתם מקבלים – באמצעות לייזר או בניתוח. פנו לפודיאטור מקצועי, והבטיחו לעצמכם טיפול איכותי שישיב את הרגל שלכם למצב תקין ללא כאבים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן