כמה עולה שאיבת שומן מהזרועות?

שאיבת שומן מהזרועות

שאיבת שומן מהזרועות במקרה של צבר שומני בזרועות

ניתוחי שאיבת שומן הולכים והופכים לפופולאריים בשנים האחרונות, הן בשל הרצון לשיפור המראה החיצוני שהפך לאובססיה בחלק מהחברה המודרנית, והן בשל השיפורים הטכניים והטכנולוגים בביצוע הניתוח שהפכו אותו לפשוט וזמין מהעבר. ניתוחי שאיבת שומן מיועדים להסרה של מצבורי שומן אשר התגלו כעמידים בפני דיאטות שונות ומהווים הפרעה אסטטית חמורה. ניתוחים אלו אינם הפתרון לבעיות צלוליטיס, אשר דורש התערבות כירורגית שונה. הניתוח לשאיבת שומן בזרועות מתבצע במגוון דרכים, כשהפופולארית היא החדרת נוזל מתפיח לחלל הזרוע אשר גורם לאלחוש ולעצירת דימומים, ולאחריו מפריד הרופא בין שכבור השומן לשריר והעור, ושואב אותם באמצעות  מכשיר ייעודי. הליך זה משאיר את העור של הידיים מקיף יד בקוטר קטן בהרבה מלפני הניתוח, ולכן בדרך כלל ניתוח זה מומלץ לגילאים צעירים יחסית (עד גיל 40 או 50 במקרים חריגים) כך שהעור יוכל להיות מתוח ולא יישאר מדולדל. ניתוחי שאיבת שומן מהזרועות עולים בדרך כלל באזור ה5000 שקלים, סכום אשר הינו נתון לשינויים ומשתנה בהתאם לכמות השומן, גיל המטופל ועוד.

מהם הסיבוכים האפשריים כתוצאה מניתוחי שאיבת שומן?

ניתוחי שאיבת שומן, למרות הפופולאריות הגואה שלהם הינם ניתוחים לכל דבר, וניתוחי שאיבת שומן בזרועות אינן ייחודיים בנושא זה. מאחר ומדובר בהליך כירורגי פולשני, מעבר לסכנה הגלומה במעבר הניתוח, קיימות גם שלל תופעות לוואי העשויות להיגרם כתוצאה ממנו, בין השאר:

  • ערעור מאזן הנוזלים: לאחר מספר גדול של ניתוחי שאיבת שומן בעבשאיבת שומן מהזרועותר התגלה כי אנשים מהם נשאבה כמות גדולה יחסית של שומנים (5 קילו ויותר) נטו לפתח תסמיני מחלה חמורים ואף למות במספרים גדולים יחסית. לאחר מחקר, התגלה כי הסיבה לכך היא שבמהלך הניתוח נשאבות גם כמויות גדולות של נוזלים מהגוף, אשר יוצרים התייבשות מערכות חמורה ביותר. לכן, כיום לא נשאבים יותר מ2-3 קילוגרמים של שומן בכל ניתוח.
  • אכזבה: לעיתים קרובות כגודל הציפייה מהניתוח כך גודל האכזבה. גם לאחר ניתוח יקר שמבוצע על ידי מומחה עשויה להיגרם חוסר התאמה מסוים בין שתי הידיים המנותחות, עור אשר שינה את צבעו ומרקמו, או נשאר רפוי. נשים בעלי צלוליטיס הינם בעלי סיכון גבוה יותר לתופעה זו, מאחר והצלוליט מעיד על חוסר גמישות של העור.

חשוב מאוד לעבור את הניתוח אצל רופא מומחה ומיומן

ניתוחי שאיבת שומן מהזרועות הם אומנות בפני עצמה. במהלך הניתוח הרופא מפסל באמצעים מכניים גסים את שתי הידיים של המנותח, ומנסה להתאימם ככל האפשר זו לזו. לכן, עברו את הניתוח רק אצל רופא מוכר ובעל שם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן