כמה עולה המסת שומן?

המסת שומן

הליך רפואי מסוג המסת שומן נמשך עד שעה וחצי, הוא מתאים לגברים ונשים עם מצבורי שומן נקודתיים באיזורים שונים בגוף וניתן להשיג באמצעותו תוצאות זמניות או קבועות. ההליך מומלץ על ידי שורה ארוכה של אנשי מקצוע ועלותו משתנה לפי פרמטרים קבועים

ההליך הרפואי בו מסירים שומן טורדני מאיזורים שונים בגוף נקרא "המסת שומן". זו פרוצדורה מקובלת בארץ וברחבי העולם, המבוצעת על ידי מנתחים קוסמטיים. הטיפול מהווה אלטרנטיבה לשיטה המסורתית של ניתוח שאיבת שומן. ניתן לבצע אותו במספר שיטות והוא מספק תוצאות איכותיות.

ההליך מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים והוא מומלץ עבור מטופלים במצב רפואי תקין. הליך רפואי מן הסוג הזה אינו מחליף תזונה מאוזנת או דיאטה, אלא מיועד למי שלא סובל מעודפי משקל משמעותיים ויכול לשמור על משקל יציב לפרק זמן של שנה לפחות. בנוסף, טיפולי המסה לא מתאימים לנשים בהיריון, נשים מיניקות ונשים שעוברות טיפולים הורמונאליים או סובלות מבעיות בבלוטת התריס. גם אנשים עם בעיות בריאותיות כרוניות לא יכולים לעבור את ההליך הרפואי והוא מיועד בעיקר לגברים ונשים מתחת לגיל 50.

פרמטרים המשפיעים על מחיר המסת השומן

יש מספר גורמים שקובעים כמה עולה הטיפול הקוסמטי:

א. האיזור המטופל – הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר הוא האיזור המטופל שבו בוחרים להמיס את השומן. במהלך פגישת הייעוץ נבחר האיזור המטופל, או מספר איזורים שמטופלים בהליך ארוך יותר. האיזורים השכיחים לביצוע ההליך הרפואי הם הבטן, הזרועות, הסנטר והירכיים.המסת שומן

ב. ניסיון ומוניטין של הרופא המטפל – רופא מנוסה ובעל מוניטין חיובי יגבה מחיר גבוה יותר על הליך קוסמטי, בהשוואה לרופא אחר שמבצע הליכים זהים. הסיבה לכך היא שניסיון ומוניטין שווים הרבה כסף. מבחינת המטופל, עדיף להשקיע ברופא מנוסה מאשר לקחת סיכונים מיותרים.

ג. מחיר חומרי ההרדמה והמרדים – יש לקחת בחשבון את עלות חומרי ההרדמה והמרדים במידה ובוחרים לבצע המסת שומן בשיטות מסוימות. עם זאת, לא בכל השיטות יש צורך בהרדמה ולכן כדאי לאסוף את המידע מראש.

ד. שיטת הטיפול – פרמטר לא פחות משמעותי שמשפיע על עלות הטיפול מתייחס לשיטה בה בוחרים. האפשרויות הנפוצות הן לבצע המסת שומן עם לייזר, זריקות, אולטרסאונד או RF. יש גם שיטות נוספות, אך תפקידו של הרופא המנתח הוא לבדוק את ההיסטוריה הרפואית של המטופל ורק לאחר מכן להמליץ עבורו על פרוצדורה מתאימה.

ה. הוצאות נלוות – התאוששות מההליך הרפואי נמשכת זמן קצר יחסית, אך יש טיפולים שבהם מעורבות הוצאות נלוות. הוצאות אלו הן על חגורת בטן, מחוך ורצועות מיוחדות לצוואר. גם כאן ההוצאות לא אחידות ועלותן תלויה בעיקר בסוג הניתוח שאותו בוחרים לבצע.

ו. מחיר חדר ניתוח או חדר טיפולים אמבולטורי – הצעת מחיר על טיפול קוסמטי לא כוללת את העלות הממוצעת של חדר ניתוח, או לחילופין שימוש בחדר טיפולים אמבולטורי. כדאי לקבל פרטים על מחירים אלו ולהכניס את ההוצאות לתוך מסגרת התקציב.

טווח מחירים

שאיבת שומן בלייזר או באמצעות גלי רדיו נחשבים לטיפולים היקרים ביותר, ועלותם הממוצעת היא 7,000-14,000 ש"ח. המחיר של טיפול בודד באמצעות זריקה עומד בממוצע על 700 ש"ח, לעומת 3,000 ש"ח לסדרה של 4 טיפולים. בנוסף, המחיר לטיפול באיזור הבטן יהיה שונה מהמחיר של הטיפול באיזור הירכיים, הידיים והסנטר.

לסיכום, יש הרבה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מחשבים את העלות הממוצעת של טיפולים קוסמטיים מסוג המסת שומן.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן