כמה עולה השירות של חברת שמירה?

כמה עולה שירותי שמירה

כמה עולה שירותי שמירהלהזמנת השירות של חברת שמירה מקצועית יש לא מעט יתרונות. בעזרת שירותי השמירה אתם יכולים להגן על עצמכם, על העובדים שלכם, על לקוחות, על אורחים, או על כל קבוצה אחרת של אנשים אשר נכנסת למתחם. שירותי השמירה אף דואגים שלא יהיו עבירות רכוש במתחם שלכם – כמו ניסיונות של גניבה, שוד או פריצה. מעבר לכך, חברות הביטוח אף דורשות, כי מתחמים שונים ישכרו את שירותי השמירה, וזאת בכדי להוכיח שהם נוקטים בכל צעד אפשרי, בכדי למנוע בעצמם פגיעה, וכך במידה ואכן יש בעיה – מקבלים את הפיצוי המתאים. אם כן, כל מה שאתם צריכים להבין הוא רק איזה קריטריונים משפיעים על המחיר של שירותי השמירה.

מה משפיע על המחיר?

כמות השומרים

ראשית, חשוב מאד לזכור כי ככל שיש יותר שומרים על המתחם, כך המחיר אשר חברת שמירה תדרוש מכם יהיה גבוה יותר. לרוב, הקריטריון של כמות השומרים הוא נגזרת של גודל המתחם, אך גם של רמת הסיכון שמוערכת, וכמות כוח האדם שצריכה לטפל באירועים בזמן אמת.

שומרים חמושים

שומרים של מתחם, הם לא בהכרח שומרים חמושים. אם מדובר על שומרים שמבצעים אך ורק בדיקות למשל – הם לא חייבים להיות חמושים. עם זאת, מתחמים רבים מעוניינים לשכור שומרים חמושים. חשוב מאד לציין' שמכיוון שההכשרה הנדרשת עבור שומר חמוש היא ארוכה ויקרה יותר – כך גם המחיר שיש לשלם עבור השירות של שומר חמוש היא גבוהה יותר.

שילוב אמצעים טכנולוגיים

חלק ניכר מחברות השמירה, מספקות גם אמצעים טכנולוגיים שיכולים לסייע לאבטחה גבוהה יותר – כמו למשל התקנת מצלמות מעקב במעגל סגור. כמובן שהתקנה ותפעול של ציוד כזה עולים יותר, מה גם שאם יש אדם שתפקידו הוא לעקוב אחרי התיעוד הנ"ל – הדבר כרוך בתשלומים נוספים.

שמירה בלילה

חברת שמירה תגבה מכם לרוב תוספת עבור שירותי שמירה שניתנים בשעות הלילה. לעניין זה, שעות הלילה נקבעות לרוב אחרי השעה 11 בלילה, ועד לשעה 6 בבוקר. לרוב זוהי תוספת של 25% למחרי עבור שעת שמירה רגילה.

שמירה בשבת

חלק ניכר מהמתחמים זקוקים לשירותי שמירה בשבת. חלקם אף מעוניינים לתגבר את השמירה, דווקא משום שהמתחם ריק, וחשוף יותר לפגיעה. יש לקחת בחשבון שהמחיר עבור שעת שמירה מכניסת השבת ועד צאתה, גבוה ב 50% מהמחיר של שעת שמירה רגילה.

ניידת סיור

שמירה לא חייבת להיות בהכרח נייחת, ושי אפשרות גם לסיורים ניידים באמצעות ניידת סיור מיוחדת. המחיר נקבע לרוב לפי שעה, ומדובר על תוספת של עוד עשרות שקלים לשעת שמירה.

שמירה אישית

במידה ואתם פונים אל חברת שמירה טובת אבטחה אישית של אדם מסוים או קבוצה קטנה של אנשים, כאשר המאבטחים מלווים אותם לכל מקום, יש לקחת בחשבון שזוהי הוצאה נוספת ונפרדת.

מהו המחיר הסופי?

המחיר עובר שעת שמירה אחת הוא כאמור מגוון מאד. באופן בסיסי, טווח המחירים נעים בין 30 ל 40 ש"ח עבור שמירה בסיסית של שומר אחד לא חמוש למשך שעה. לשומר לא חמוש טווח המחירים יכול לעלות עד ל 50 ש"ח (תלוי בהכשרה הנדרשת לתפעול הנשק), המחיר של ניידת נע בין 60 ל 100 ש"ח (תלוי בטווח הסיור, האם השומרים חמושים או לא וכו'), ועלויות של אבטחה אישית נעה בין 50 ל 150 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן