כמה עולה השכרת מתנפחים?

פנלטי2מקובל כיום מאד לשכור מתקנים מתנפחים למטרות שונות – בין אם מדובר על אירוע שאתם מקיימים במסגרת משפחתית, יריד למטרות עסקיות, יום הולדת מיוחד, וכיו"ב – תמיד יש יתרון גבוה מאד בשימוש במתקנים מתנפחים. אלו מעסיקים את הילדים ומשעשעים אותם, וההורים יכולים לנוח. על אף זאת, חשוב מאד להבין כמובן, מהן העלויות של השכרת מתנפחים. השירו תעצמו מורכב ממספר גורמים שונים, ולכן ניתן לפרק את ההשפעה על המחיר למספר מרכיבים שונים.

 

כל מה שמשפיע על מחירי השכירות

  • גיל המשתתפים – בהכללה ניתן לומר, כי השכרת מתנפחים לפעוטות תהיה זולה יותר מהשכרה של מתנפחים לילדים, וזו תהיה זולה יותר מאשר השכרה של מתנפחים לבני נוער. מדוע זה כך? לרוב מאחר שהמתנפחים לילדים גדולים יותר או לבני נוער הם מורכבים יותר, כוללים יותר פונקציות, דורשים יותר השגחה, ולרוב כוללים מרכיבים יותר מסובכים, ולעתים גם מערכות חשמליות מיוחדות. השוו למשל בין טרמפולינה לילד בן 3 – לבין מתקן השור הזועם לבני נוער בני 15, ותבינו את ההבדל.
  • מחיר למפעילים – ברוב המקרים, אתם לא תוכלו להשגיח בעצמכם על כל מתקן ומתקן, ולכן כאשר מחשבים את המחיר עבור השכרת מתנפחים, יש לקחת בחשבון גם את התפעול של המתנפחים ע"י צוות של מפעילים. המפעיל דואג לווסת את כמויות הילדים על המתקנים, שומר על סדר ושומר על הבטיחות במתקן.
  • הובלת המתנפחים – בהנחה שאתם לא מתכוונים להוביל בעצמכם את המתנפחים – הרי שבעלויות של השכרת מתנפחים יש לקחת בחשבון גם את עלויות ההובלה. לעיתים תוכלו למצוא נותני שירות אשר מאפשרים השכרת מתנפחים מסוימים כאשר אתם תהיו האחראים על הובלת המתנפח, ניפוחו והחזרתו למשכיר. כמובן שבמקרים אלה לא תשלמו על המפעיל וההובלה ובכך תחסכו משמעותית במחיר.

 

וכמה זה עולה בסוף?

בעקרון, בהנחה שמדובר על השכרה ליום אחד, הרי ששכירות של מתקן לילדים קטנים תהיה בין 200 ל400 ש"ח,  לילדים גדולים עד 500 ש"ח, ולבני נוער עד 600 ש"ח. לכך יש להוסיף את המחיר שמשלמים ליום עבודה למפעיל – לרוב בין 120 ל200 ש"ח, וכמובן עלויות ההובלה שלרוב כוללות תוספת של 200 עד 300 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן