אחסון

אחסון– "סליחה, איפה אתה גר?"
– "אני? כאן, במכולה שעל הגבעה".

זה אולי נשמע לכם מוזר, כי אתם רגילים לכך שכשמדברים על מכולה מדברים על מכל גדול לאחסון חפצים. אתם לא טועים. השימוש הראשוני שלה אכן היה לטובת אחסון סחורות וחפצים, אולם עם הזמן הבינו גדולים וטובים שיש כאן נכס של ממש, תרתי משמע, ושמדובר במבנה לכל דבר שאפשר גם לגור ולעבוד בו. לכן, מהיום כדאי לדעת, שאם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו להתגורר או לעבוד מבלי להיכנס להוצאות ולכאבי הראש של בנייה חדשה או של תוספות בנייה, מכולות בהחלט יכולות להיות הפתרון המושלם עבורכם.

השימושים השונים של מכולה


• ניהול משרד
– ניתן לעצב את פנים החלל כמשרד לכל דבר, המאפשר לכם לעבוד בשקט ובנוחות שלא בתוך הבית שלכם. להרבה מאוד אנשים שמנהלים עסק מהבית קשה מאוד לעבוד כשהם נמצאים בחלל המוכר, כי הם מיד מתחילים לסדר, לנקות וכמובן – לפזול אל עבר המקרר או המיטה. אם אתם נמנים עם אותם אנשים, מכולת משרד היא הפתרון המושלם עבורכם.

• מגורים – אם אתם מחפשים פתרון זול למגורים, שאינו מצריך ביצוע עבודות חפירה ובנייה ארוכות, מכולה עונה על כל הדרישות. היא זולה יחסית, ניתנת לחלוקה פנימית בדיוק כמו שאתם רוצים, ומאפשרת לכם להתגורר (כמעט) בכל מקום שתרצו, אפילו בחצר הפרטית של ההורים. כמובן שחשוב לבדוק שיש לכם את כל האישורים, על מנת שלא תמצאו את הבית שלכם מועמס על משאית.

• אחסון – שימוש במכולה כמחסן, בדומה לשימוש הרגיל של המתקן. ניתן לאחסן בה חפצים וסחורות מכל הסוגים, והיתרון הגדול בכך הוא שאתם מרוויחים גם יכולת שינוע של החפצים ביתר קלות. כך שבעצם, כשאתם משתמשים במתקן למטרה זו, אתם תופסים שתי ציפורים במכולה אחת.

• קירור – ניתן להשתמש במכולה גם לצורכי קירור של מוצרי מזון, תרופות ומוצרים אחרים הזקוקים לטמפרטורות נמוכות כדי לשמור על מצב תקין.

אז כמה עולה מכולה?

טווח המחירים של מכולות משתנה בהתאם לפרמטר אחד – הגודל, כי בכל מה שקשור למכולות הגודל כן קובע. מבנה קטן יותר יעלה פחות ומבנה גדול ומעוצב – יעלה יותר. חשוב לדעת שהיום אפשר להשיג מכולות שחלקן הפנימי נראה כמו קרוואן לכל דבר – עם חלוקה לחללים שונים המאפשרת הפרדה בין חדרי השינה, הסלון וחדרי המקלחת והשירותים.

טווח המחירים

• מכולה בגודל 2.40 X 6 מ' 4,000 – 6,000 ₪
• מכולה בגודל 12 מ"ר 6,500 – 10,000 ₪

סקירה זו הינה בגדר הערכה בלבד ואינה מחייבת את האתר.

אפשר גם לשכור

חשוב לדעת, שאם אתם לא זקוקים למכולה באופן קבוע, אתם תמיד יכולים לפנות לחברה המספקת שירותי השכרת מכולות, וליהנות ממנה לכל תקופת זמן שדרושה לכם.
לקבלת המידע המדויק לגבי השאלה כמה עולה מכולה, פנו לחברה המתמחה במכירה ובהשכרה של מכולות, ובקשו הצעת מחיר מדויקת בעבור המתקן הרצוי לכם. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן