כמה עולה להשכיר מיני מחפרון?

השכרת מיני מחפרון

כאשר אתם מעוניינים לבצע עבודות שונות של בניה, שיפוץ וסלילה, אפשר שאתם תהיו מעוניינים בשירות של השכרת מיני מחפרון. היתרון הוא שניתן להשכיר את המיני מחפרון לתקופות שונות, אך לא לדאוג לטיפול השוטף בו, כאשר ההשכרה היא כמובן במחיר לרוב לפי יום. עם זאת, ברור שאתם שואלים את עצמכם, כיצד נקבע המחיר עבור השכרת מיני מחפרון? מה משפיע על המחיר מעבר לכמות הימים הסופית ומשך ההשכרה? מעבר לזמן שכמובן ישפיע על המחיר הסופי, יש עוד כמה קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם.

ההשפעות על מחירי ההשכרה

  • רמת כוח סוס – בכל פעם שתאם פונים לשירות של השכרת מיני מחפרון, שימו לב של מיני מחפרון יש עוצמת כוח סוס. ככל שמדבור על מיני מחפרון עם עוצמת כוס סוס גבוה היותר, כך הוא יוכל לבצע את העבודות השונות בצורה טובה ומהירה יותר. מחפרון עם כוח סוס גבוה יותר יוכל לחפור עמוק יותר בקרקע, להרים חלקים כבדים יותר של אדמה ושאר חומרים, לשבור את הקרקע בצורה חזקה יותר ועוד. זה לא אומר כמובן שחייבים לבחור במיני מחפרון עם עוצמת כוח הסוס הגבוהה ביותר אם אין בכך צורך – אלא פשוט לבחור בעוצמה המתאימה, וזלכור שזה משפיע על המחיר.

    השכרת מיני מחפרון

  • זחלי או אופני – עוד קריטריון ושיכול לעתים להשפיע על המחיר של השכרת מיני מחפרון נוגע לסוג המדויק של המיני מחפרון. יש כיום שני סוגים מרכזיים – מיני מחפרון זחלי, ומיני מחפרון אופני. מיני מחפרון זחלי הוא עם תצורת גלגלים שאכן מזכירה רכבלי זחל"ם כמו טנקים. המיני מחפרון האופני לעומת זאת, מצויד בצמיגים גדולים מאד. לעתים מחיר ההשכרה של המיני מחפרון האופני יהיה גבוה יותר מזה של הזחלי, פשוט משום שיש עבורו ביקוש גבוה יותר – הוא מסוגל לעבוד ביותר תנאי קרקע, לנסוע בתוך העיר, ועוד.

ומהו טווח המחירים ליום?

יודגש כי המחיר שמוצע עבור השכרת מיני מחפרון, הוא כאמור במחיר לפי יום, ולכן יש להכפילו על פי כמות הימים הסופית שתעבדו עמו. הטווח נע כיום בין 150 ש"ח לבין 280 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן