כמה עולה לארגן מסיבת רווקות?

מסיבת רווקות

אם אחת מהחברות הכי טובות שלכן החליטה שהיא רוצה להתחתן, כדאי שתתחילו לארגן לה את מסיבת הרווקות שלה כבר עכשיו. מסיבת רווקות זו מסורת ארוכת שנים, וזה לא משנה עד כמה החברה שלכן מרדנית ושונה, כי עמוק בפנים היא בוודאי מצפה שתעשו לה אירוע כזה. יש משהו מיוחד בהתכנסות של כל החברות הכי טובות לכבוד החתונה של החברה הכי טובה, ומאחר החתונה היא אירוע משנה חיים. חתונה זו התחייבות שבדרך כלל נמשכת כל החיים, וזה גם האירוע שממנו המשפחה יכולה להתרחב. לכן צריך לציין אותו מצד הכלה במסיבת רווקות ומצד החתן במסיבת רווקים. הדבר הראשון שאתן צריכות לעשות כדי לדעת כמה יעלה לכן כל האירוע הזה, זה להחליט מי מגיעה וכמה אנשים צריך להזמין. יש הבדל בין מסיבת רווקות של מעט נשים ובין מסיבה גדולה והמונית יותר, ואין ספק שזה ישפיע על השאלה כמה זה יעלה לכן אחת מכן.

איזו מסיבה תרצו להפיק?

השאלה השנייה שכמובן תשפיע באופן ניכר את עלות המסיבה, זו השאלה איזה אירוע אתן רוצות להפיק. זה ברור שאם תחליטו לקחת את החברה הכי טובה שלכן לחו"ל לסוף שבוע זה יעלה לכן כנראה יותר מאשר לעשות משהו בארץ, ולכן כדאי לבדוק מה האפשרויות הקיימות. יש היום הרבה מאוד רעיונות מקוריים למסיבות רווקות, בין אם זה טיול ג'יפים, שייט, וילה מפוארת או כל מיני פינוקים אחרים שביניהם ניתן לבחור. כדאי לבדוק את האפשרויות וכדאי להתייעץ עם כל מי שעתידה להגיע לחגיגה, כי זו הדרך הנכונה שבה גם תדעו כמה זה עולה וגם תוכלו להיות בטוחות שכולן תצאנה כמה שיותר מרוצות מהעניין.

מסיבת רווקות

החלוקה בתשלום

בדרך כלל מסיבת רווקות זה לא אירוע זול כי מעבר לכך שצריך להזמין מקום או סוג מסוים של שירות, זה גם כולל לרוב אלכוהול ולא מעט אוכל איכותי. לכן ברור למה בסופו של דבר העלות הכללית לא זולה, אך חשוב לזכור שזה לא שמישהי אחת מכן צריכה לממן הכול. כלומר, יש לעשות את החישוב הסופי של עלויות המסיבה המתוכננת לחלק אותו בין כל מי שמגיעה, פרט לכלה כמובן, וכך ניתן יהיה לדעת כמה זה יעלה. חשוב ביותר לדבר על הדברים באופן פתוח בין כל המשתתפות, כי ברוב המקרים לכל אישה יש יכולות כלכליות אחרות. אין כל טעם להיכנס למתחים או להרגיש לא בנוח בגלל שאתן רוצות לחגוג לחברה הכי טובה שלכן ועדיף לחשב את הדברים בצורה נכונה. אסור לשכוח שלכל ההוצאות האלה אתן צריכות גם להוסיף את המתנות שבוודאי תרצו לקנות לחברה הכי טובה שלכן כך שכל אחת תצטרך להתארגן מבחינה כלכלית בצורה אחרת לכל החגיגה המרגשת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן