כמה עולה מגש פירות מעוצב?

מגש פירות

מגשי פירות יכולים להיות מתנה נפלאה, הם יכולים להיות פינוק נהדר לכל המשפחה ועוד הרבה דברים אחרים. מגשי פירות אמנם מורכבים אך ורק מפירות אך מעבר לטעמים העשירים מהפירות הטריים, הפירות מראים על השקעה. זה הזמן להבין כמה עולים מגשי פירות ומה משפיע על המחיר שלהם.

מה המחיר של מגש פירות מעוצב?

המחיר של מגשי פירות יכול לנוע בין 50 שקלים ועד 200 שקלים. יש סיכוי שתמצאו גם מגשי פירות בתל אביב או כל עיר אחרת בארץ שיעלו הרבה יותר, לעתים אפילו 300-400 שקלים. מה משפיע על המחיר שיוצר את העלות הגבוהה הזו אם פירות עולים כמה עשרות שקלים לכל היותר? אסור לשכוח שהמחיר גולם בתוכו גם את האריזה של הפירות וגם את העבודה שהשקיעו כדי לחתוך אותם, הרי הם לא נחתכו לבד. אם נוסיף לעלות הזו גם את עלות השימור והאחסון שלהם ולאחר מכן את המשלוח שלהם נבין מדוע המחיר נחשב לגבוה יחסית. חשוב לזכור שעדיין ביחס למתנות אחרות, כמו למשל לפני החג, העלות הזו נמוכה יחסית.

מה משפיע על עלותו של המגש?

עלותו של מגש פירות יכול להיות שונה מאוד מעלותו של מגש פירות אחר בשל כמה סיבות. הסיבמגש פירותה הראשונה היא זהות החברה. בסופו של דבר זהו שוק חופשי ויש חברות רבות שפועלות בו כדי ליצור את המגש הכי יפה שיש ולתמחר אותו בצורה כזו שהיא תרוויח כמה שהיא חושבת שהיא צריכה להרוויח. זו הסיבה שיש שוני רב בין המחירים אך יחד עם זאת יש שוני גם בתוך החברות עצמן, זאת לפי גודל המגש וכמובן סוג הפירות.

כיצד נמצא מגש ומה חשוב לזכור?

העלות של מגשי פירות דרך חברה אחת יכולה להיות נמוכה יותר מעלותם של מגשי פירות אצל חברה אחרת אך בכל זאת לא כדאי להתייחס רק לפרמטר המחיר. יש עוד פרמטרים שצריכים לעניין אתכם על אחת כמה וכמה אם מדובר במתנה שאמורה להגיע בשלום ובאיכות גבוהה אל בן משפחה או חבר קרוב. חשוב לזכור כי הטריות של הפירות ואיכות השירות הם החשובים, ודאי בפער של כמה עשרות שקלים לכל היותר בין אותם סוגי מגשים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן