כמה עולה השתלת שיניים?

השתלת שיניים

השתלת שינייםמעוניינים לעבור טיפול של השתלת שיניים? אתם לא לבד. השתלת השיניים, שבעבר הייתה טיפול שמעטים בחרו בו, הפך להיות טיפול נפוץ במיוחד. מדובר על שיטה ייחודית שבה רופא השיניים קודח שתלים דנטליים לתוך החניכיים שלכם, וכך בעצם יוצר תשתית חדשה להתקנת הכתרים. הדבר מסייע מאד לאנשים שסובלים מנשירת שיניים, או משיניים שבורות בעקבות תאונה. עם זאת, כמובן שחשוב לדעת כמה עולה הטיפול הייחודי הנ"ל.

מה משפיע על מחיר ההשתלה?

  • כמות השתלים – ככל שיש יותר שתלים שיש להתקין בתוך הפה, המחיר כמובן יעלה. עם זאת, במידה ויש צורך בשחזור מלא של הפה, יש שיטות התקנה מיוחדות של 4 all on  וכן 6 all on, שמאפשרות באמצעות ארבעה או שישה שתלים בלבד, להתקין מערכת של כתרים לשחזור השיניים.
  • איכות השתל – יש כיום שתלים דנטליים מסוגים שונים. ככל שהשתל נחשב איכותי יותר הוא יהיה יקר יותר. יש גם שתלים ממתכות אצילות בלבד, שמתאימים לאנשים עם אלרגיות שונות – וכמובן שהם יעלו יותר.
  • כתרים – גם לכתר שמותקן על בסיס השתלים, יש השפעה לא קטנה על המחיר. יש כתרים איכותיים מאד, שנראים כמו שחזור מדויק של השקן הטבעית, והמחיר שלהם יהיה בהתאם.
  • מורכבות הטיפול – יש טיפולי השתלת שיניים שנחשבים מורכבים במיוחד – כמו למשל טיפולים שדורשים גם טיפול נוסף של השתלת עצם שן, או טיפולים שנמשכים חודשים רבים. כמובן שהמחיר שלהם, יהיה גבוה יותר.

להצעת מחיר להשתלת שיניים – לחצו כאן

אז כמה עולה ההשתלה?

ככלל, השתלת שיניים איננה זולה. המחיר לשתל בסיסי מתחיל ב 3,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל 4,000 ש"ח לשתל. המחיר של כתר נע בין 1,200 ל 1,800 עבור כתר אחד, כאשר לעתים אפשר למצוא החנות לאנשים אשר מבקשים לבצע שחזור מלא. על כך יש להוסיף את עלויות הטיפול עצמו, כך שמדובר על טיפול שיכול לנוע בין 20 ל 45 אלף ש"ח בחלק מהמקרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן