כמה עולה התקנת דלתות מסתובבות בעסק?

דלתות מסתובבות

דלתות מסתובבות מגיעות במגוון רחב של דגמים וניתן להתאים אותן לכל המפתחים והסגירות. יחד עם זאת, עלות התקנתן מושפעת ממספר פרמטים קבועים שכדאי להכיר על מנת לחסוך בהוצאות

דלתות מסתובבות מיועדות למרכזים לוגיסטיים, עסקים וחנויות. הן נפוצות במוסכי רכב, האנגרים ומפעלים בכל רחבי הארץ. היתרון העיקרי הוא שניתן להשיג את הדלתות במגוון רחב של דגמים. טווח המחירים שלהן מתאים לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים והן מיוצרות על פי תווי התקן המחמירים בעולם.

הדלת מורכבת מארבע או שלוש דלתות המחוברות יחד בציר מרכזי אחד. הדלתות מחוברות סביב  ציר אנכי בתוך מתחם קטן והן מחייבות התקנה ברמה גבוהה. בנוסף, הדלתות מותאמות לכל הסגירות והמפתחים. השאלה היחידה היא אילו פרמטרים משפיעים על מחיר ההתקנה שלהן, או כיצד ניתן לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על רמת המקצועיות והביצוע.

דלתות מסתובבות

 

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה התקנה של סוגי דלתות שונים:

א. החלפת מסגרת – שירותי התקנת דלתות עם החלפת מסגרת מחייבים תוספת מחיר. את המסגרת מחליפים כאשר משנים את מבנה הדלת. לעומת זאת, אם בוחרים להתקין דלתות מסתובבות במקום שבו כבר היו דלתות מן הסוג הזה, ניתן לחסוך בהוצאות הרגילות של החלפת המסגרת.

ב. עבודות שלד – גם הצורך בכמות עבודות השלד ובמורכבות שלהן ישפיע על המחיר. אנשי מקצוע בתחום הדלתות צריכים לפגוש את הלקוח, להחליט יחד איתו על צרכים ספציפיים ולעזור לו לבחור את הדגם המתאים. בשלב השני מגיעים לשטח שבו אמורות הדלתות להיות מותקנות. המתקין בודק את השטח, מחליט האם יש צורך בעבודות שלד וקובע מה יהיה היקפן.

ג. תשתית התקנה – יש לקוחות שמתאים שירותי התקנת דלתות כולל הרכבת משקוף, כולל פירוק דלת ישנה או על גבי תשתית מוכנה. ככל שתשתית ההתקנה מורכבת ורגישה יותר, כך צפוי מחיר השירות לגדול.

ד. תוספות – לא כל הדלתות מספקות מענה לצרכים דומים. את ההבדלים בין הייעוד של הדלתות ניתן לראות בעיקר בזכות התוספות. בדלתות רגילות מדובר בעיקר על התקנת צירים לדלת, התקנת מעצור או התקנת עינית וידית בהלה. לעומת זאת, בדלתות מסתובבות הדגש הוא על תוספת של סיבוב ועצירה אוטומטיים.

טווח מחירים

ההוצאה הממוצעת על התקנת דלתות מסתובבות היא 3,000 ש"ח. המחיר הזה כולל החלפת מסגרת אך הוא אינו מגלם בתוכו את עלות הדלת עצמה. ככל שהדלת מפוארת ויוקרתית יותר, כך המחיר הכללי יעלה.

מעבר לכך, יש להביא בחשבון את ההשפעה של התוספות השונות על מחיר ההתקנה. המחיר הממוצע מתייחס לדלתות שנפתחות ונסגרות בגלל משיכה ידאנית, בעוד המחיר הגבוה הוא על דלתות שבהן מותקן מנגנון חשמלי ואוטומטי. כדאי לבדוק היטב את הצעת המחיר ולהתייחס אליה בפירוט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן