כמה עולה זמירון לשבת חתן?

שבת החתן היא אחת המסורות החשובות והמרגשות בעולם היהודי כולו

לפני שנתחיל לדבר על זמירות לשבת חתן ועל המשמעות של זמירונים כאלה עבור אירוע שבת החתן, צריך להכיר טוב יותר את שבת החתן ולהבין בדיוק את המנהג הזה ומשמעותו. ובכן, שבת החתן היא השבת שבה מוזמן חתן לקרוא בתורה בבית הכנסת. המנהג משתנה בין עדות המזרח לעדות אשכנז, כאשר ביהדות אשכנז נהוג ששבת החתן תתקיים בשבת שלפני החתונה, ואילו בעדות המזרח – בשבת שאחרי החתונה. זהו מנהג בין פחות או יותר אלף שנים, והוא קיים בימינו בכל הקהילות היהודיות – מהקהילה החרדית ועד הקהילות המסורתיות. בדומה לבר המצווה, בסוף הקריאה בתורה נהוג לזרוק על החתן ממתקים, ויש גם קהילות בהן מוסיפים את סיפור חיפוש הכלה ליצחק על ידי עבד אברהם. עם זאת, מעבר להבנה היבשה את המנהג, חשוב להבין גם ששבת החתן הפכה עם השנים לאירוע משמעותי ורציני מאוד, שני בחשיבותו בתהליך הנישואין רק לחתונה עצמה – כאשר קרובים מרחבי הארץ (והעולם) יגיעו לשבת החתן, שלעתים אף תתקיים בבית מלון שהוזמן לכך מראש.

זמירון לשבת חתן

כמה עולה זמירון לשבת חתן, והאם ניתן להזמין זמירונים ייחודיים ואישיים?

  • מה זה זמירון וכמה זה עולה? שירון לשבת חתן הוא למעשה ספרון עם כל הזמירות והקריאות הרלוונטיות לתפילות השונות בשבת החתן. מדובר למעשה בסידור קטן. במקרים רבים אנו בוחרים לחלק זמירונים שכאלה במתנה עבור האורחים שלנו בשבת החתן. זוהי מתנה אישית שמראה על חשיבה והשקעה באורחים שלנו, בנוסף לכך שיש בה שימוש מהותי – לא רק בשבת החתן עצמה אלא גם לאחר מכן. המחיר של זמירונים מסוגים שונים נע בין 6 ₪ לזמירון בדגמים הפשוטים ביותר, ואילו ניתן גם להזמין זמירונים מעוטרים ויוקרתיים במחיר של 11 ו-12 ₪.
  • זמירון אישי – אם אנחנו רוצים לקחת את הזמירונים צעד אחד קדימה ולהפוך אותם למתנה עם הקדשה אישית עבור האורחים הרבים שפקדו את שבת החתן שלנו וכיבדו אותנו בנוכחותם, זוהי אפשרות רלוונטית ואפשרית מאוד עבורנו. מדובר בהשקעה נוספת של 5-10 ₪ עבור כל זמירון. אנחנו יכולים להוסיף הקדשה ספציפית עבור כל אורח ואורח שתבהיר להם עד כמה הם היו חלק משמעותי מאירוע שבת החתן שלנו ותשאיר אותם עם מזכרת משמעותית וארוכת שנים מאתנו.

באמצעות מזכרות ייחודיות אפשר להפוך את שבת החתן לאירוע מיוחד פי כמה

זמירונים לשבת חתן הם כמובן המזכרות הפופולאריות ביותר אותן ניתן לחלק בשבת החתן שלנו, אך לא המזכרות היחידות אותן ניתן ורלוונטי לחלק. אם אתם רוצים להפוך את שבת החתן שלכם לאירוע ייחודי, כדאי לכם לבדוק אפשרויות שונות בתחום המזכרות הקשורות לתפילה וליהדות, וכך תוכלו לתת מזכרת משמעותית ומועילה עבור כל אורח ואורח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן