כמה עולה חבילת נופש למלטה?

חבילת נופש למלטה - יש דילים שווים ממש אז כדאי לברר

חבילת נופש למלטה - יש דילים שווים ממש אז כדאי לברראחת המדינות המיוחדות ביותר באגן הים התיכון, היא מלטה. לכאורה – אי קטן וחסר חשיבות. בפועל – מקום מיוחד שמשלב בין תרבות מערבית לתרבות מזרחית, מקום סובלני ופתוח – עם אקלים ים תיכוני נהדר שמושך אליו תיירים מכל העולם – וכמובן גם לא מעט תיירים מישראל. אם אתם רוצים לבלות את החופשה הקרובה שלכם במדינה זו, חשוב מאד שתבינו כמה עולה חבילת נופש למלטה ומהן ההשלכות על העלויות של הטיול. יש כמה טיפים שנוכל לחלק לכם, באשר להשפעות על המחירים לחבילות הנופש.

כך תרכיבו את החופשה המושלמת

  • המלונות – רוב המלונות במלטה, הם ברמת 4 ו5 כוכבים, ומלונות 3 כוכבים הם נדירים יחסית באי – ככל הנראה בשל העובדה שהתיירות באי מפותחת כל כך, ומרבית התיירים הם מהמעמד הבינוני-גבוה, ולכן רמת המלונות הם בהתאם. כך למשל ישנו מלון דולמן, שהוא אחד ממלונות 4 הכוכבים היפים ביותר שתראו, שכולל גם קזינו מפואר, או להבדיל – מלון מרידיאן שהוא אחד ממלונות 5 הכוכבים המפורסמים ביותר והיפים ביותר שיש באי. הפרשי המחירים בין המלונות אינם בהכרח דרמטיים, וההפרש יהיה לכל היותר כ100 יורו (500 ש"ח בערך) לכל החופשה, בהתאם לרמת המלון, ולעתים ההפרש הוא אף פחות משמעותי.
  • כמה נוסעים? – זה קריטריון שמשפיע לא מעט על מחיר החופשה. יש לא מעט חופשות משפחתיות שמשווקות למלטה ובצדק – יש במלטה הרבה מאד מלונות בסגנון הכל כלול, והשילוב של אקלים נעים, אטרקציות לכל המשפחה, ומרחק נסיעה לא ארוך, הופכים את מלטה ליעד מעודף למשפחות – אלא שהדבר כמובן יכול להעלות את מחיר החופשה. המחיר לזוג למשל, עומד כיום על הממוצע של 400 יורו – אבל למשפחות, אפשר כבר לצפות לעליה מסוימת במחיר, ומדובר לעתים על הוצעה של 500 יורו לאדם ואף מעבר לכך – משום שיש לשדרג את המלון שלכם, לנסוע ליותר אטרקציות באי, וכיו"ב.
  • מתי לנסוע? – כמובן שגם מזג האוויר משפיע על הביקוש ובהתאם גם על המחיר שאתם תשלמו. יש לקחת בחשבון שמלטה היא היעד לחופשת קיץ בה"א הידיעה, שכן היא מציעה אקלים שמשי ונעים במיוחד – ואז המחירים יעלו ויגיעו גם ל600 יורו. בחורף לעומת זאת המחירים צונחים ממש, ואפשר למצוא גם חבילות נופש נהדרות במחיר אשר נמוך במקצת מ300 יורו – אם כי צריך להוציא מכלל אפשרות את המחשבות על שיזוף בחופים של האי.

מה יש לעשות במלטה?

האיים של מלטה מציעים לכם שפע של אטרקציות מדהימות שחובה לבקר בהם. אפשר לחזות בשפע הארמונות שיש באיים (מלטה נכבשה לא מעט פעמים), אפשר לבקר בתיאטרון הרחוב המיוחד שבאי וולטה, אפשר להגיע אל כפר האמנים המיוחד קוואלי, או לכפר הדייגים מרסלשוק שנחשב לכפר דייגים אותנטי למדי. בקיצור – יש למלטה המון מה להציע לכם – אתם רק צריכים לבוא ולבחור!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן