כמה עולה חבילת נופש לרודוס?

חבילת נופש לרודוס - החופשה המושלמת

חבילת נופש לרודוס - החופשה המושלמתלאכול סופלאקי, לרקוד סירטאקי וללגום קצת אוזו על אי יפהפה באמצע הים התיכון. נשמע כמו חלום, נכון? ובכן, החלום הזה יכול להפוך למציאת עבור יחידים, זוגות ומשפחות שבלחיצת כפתור אחת יזמינו חבילת נופש לרודוס. ריכזנו עבורכם סקירה של מחירי חבילות נופש לרודוס; לפי עונות, ליחידים ולמשפחה. בנוסף, תוכלו למצוא במאמר מידע על האטרקציות המוצעות באי ועוד מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמבצעים את ההזמנה בפועל. יאסו!

עונות השיא והשפל

רודוס הינו אי בים התיכון הממוקם לחופי יוון. מזג האוויר ברודוס דומה לזה בישראל. במשך כחצי שנה, החל מאפריל ועד אוקטובר, נהנית רודוס ממזג אוויר ים תיכוני נעים וחמים, שמביא עימו תיירים רבים מכל העולם. ממש כמו בארץ, עונת התיירות החמה (תרתי משמע) הינה בחודשים יולי – אוגוסט. החודשים החמים יעלו לכם יותר, בעוד שבשלהי ובתחילת תקופת התיירות, אוקטובר או אפריל, תוכלו למצוא את הדילים הזולים ביותר. אם הדבר מתאפשר והמחיר הוא שיקול, נסו להגיע סביב תקופת החגים או סביב פסח.

טווח מחירים ליחיד ולמשפחה

חבילת נופש ממוצעת כוללת טיסות לרודוס הלוך ושוב, מיסי נמל ולינה במלון במשך שני לילות. בעונות השפל, חבילת נופש שכזו יכולה לעלות בסביבות 350$ לבן אדם, בעוד שבעונה החמה המחירים יכולים להגיע לעיתים לסכומים כפולים מזה עבור חבילת נופש ליחיד. חבילת נופש משפחתית ממוצעת – עבור משפחה הכוללת שני הורים ושני ילדים- יכולה לעלות בעונת השפל בסביבות 950$, בעוד שבעונות השיא מחיר חבילה שכזו עשוי אף להאמיר עד ל-1,700$ ויותר מכך.

רמת המלונות בדילים

על פי רוב, לא תמצאו מלונות פאר ברשימת המלונות הכלולה בדילים המוצעים לכם על ידי חברות התעופה. המלונות הכלולים בדילים וחבילות נופש יהיו לרוב ברמת שלושה או ארבעה כוכבים ויכללו ארוחת בוקר. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי את מרבית זמנכם לא תבלו במלון, אלא תיהנו משלל האטרקציות המוצעות באי היווני. כך שאין כל צורך בחבילות "הכל כלול" למיניהן.

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים?

לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה או חבילת נופש ודאו כי תוקף הדרכון שלכם מאפשר לכם לצאת מהארץ, ושהתאריכים המוצעים במסגרת החבילה אכן נוחים עבורכם. כמו כן, יש לוודא כי גם דרכוני הילדים הנוסעים עימכם בתוקף. כך תימנעו מאי נעימויות שעשויות להיגרם לכם בשדה התעופה. בנוסף, במידה ואתם מתכננים לשכור אוטו ברודוס, כדאי לבדוק האם כוללת חבילות הנופש שבחרתם גם השכרה של רכב, מה שוודאי יוזיל את מחירה הכללי של החופשה.

היסטוריה, ארכיטקטורה ואטרקציות באי

חובבי ההיסטוריה והארכיטקטורה ודאי ייהנו מסיבוב בעיר העתיקה המוקפת חומה, טיולים מודרכים (המוצעים לרוב ללא כל עלות) יוצאים מדי שעה מהכיכר המרכזית של העיר. פארק המים הגדול "פליראקי" הוא אטרקציה נהדרת למשפחות עם ילדים. חובבי בילויי בטן-גב ייהנו מטבילה בכל אחד מהחופים התכולים הסובבים את האי, בעוד שחובבי ספורט אקסטרים יוכלו ליהנות משפע של אטרקציות, למתחילים ומתקדמים כאחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן