כמה עולה נופש באנטליה?

נופש באנטליה - ככה חופשה צריכה להיות

נופש באנטליה - ככה חופשה צריכה להיותאנטליה – העיר התורכית שאנחנו, כישראלים, ידענו איתה עליות ומורדות ביחסים, שוב מזמינה אותנו, גם אם לא בריש גלי, לטעום מכל מה שיש לה להציע לנו – ויש לה הרבה. מעבר לעובדה שמדובר בעיר שיש בה אתרים היסטוריים מרתקים, שווקים שמאוד כדאי לבקר בהם וחיי לילה סוערים, הרי שאם אתם מחפשים את המקום בהא הידיעה לבלות חופשת קסמים עם המשפחה – אנטליה היא-היא המקום המושלם עבורכם.

למה דווקא אנטליה?

התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית ופשוטה: בגלל המלונות. באנטליה יש הרבה מאוד מלונות ברמה גבוהה, המציעים לכם את כל החוויה בשלמותה; האירוח ברוב המלונות הללו מתבצע בשיטת "הכול כלול", כך שמבחינת אוכל ושתייה – יש לכם הכול במלון ואתם לא צריכים לכתת את רגליכם למסעדות רחוקות או אל הסופר הקרוב (או הרחוק) ממקום הימצאותו של המלון. מעבר לעובדה שזה מאוד נוח שאפשר בכל רגע לגשת למיני בר ולקחת משקה צונן או קרטיב, ושלא צריך לחפש מקום אחר כדי לאכול ארוחת בוקר, צהריים וערב, יש במלון כזה בדרך כלל הרבה מאוד פעילויות – ולא רק לילדים.

אבל, מכיוון שהרבה הורים רוצים להבטיח שלילדים שלהם יהיה מה לעשות בחופשה ושהם לא יצטרכו לבלות את כל הזמן בניסיונות לתור אחר פעילויות שיתאימו עבורם, בוודאי תשמחו לדעת שבמהלך כל החופשה שלכם – לילדים יהיה מה לעשות. יש שם צוות בידור לילדים שפועל במהלך רוב שעות היום, בחלק מהמקומות תוכלו אפילו להיעזר בשירותי בייביסיטר כדי שאתם תוכלו לצאת קצת לבד בערב, ויש שם הרבה מאוד מתקנים שילדים אוהבים, כמו מגלשות מים, מתקני שעשועים ועוד ועוד – מכל הבא ליד.

נשמע מעולה, עכשיו צריך לדעת רק כמה עולה נופש באנטליה…

מחיר נופש באנטליה, כמו בכל מקום אחר, משתנה בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם מועד החופשה (יוני יותר זול מאוגוסט), מספר ימי החופשה, דרגת המלון, הקרבה לאתרים מרכזיים בעיר ועוד. למרות זאת, אפשר בהחלט לספק טווח מחירים עבור כל מי שמעוניין לדעת כמה עולה דיל לאנטליה, בלי להתחייב:

דיל לאנטליה בחודש יולי ל-4 לילות (5 ימים) במלון ברמה גבוהה, למשפחה של זוג ושני ילדים, צפוי לעלות בין 2,500$ – 3,200$.

כמובן שאפשר לנסוע "לא בעונה", לבחור במלונות פחות מפוארים ומפנקים ולקצר את החופשה לשלושה ימים, וכך להוזיל את העלות בצורה משמעותית.

כך למשל, אם תצאו לחופשה באנטליה בסוף חודש מאי, באותו הרכב של שני מבוגרים ושני ילדים ולאותו פרק זמן של 5 ימים, תוכלו למצוא מלונות הכול כלול גם ב-1900$.

אז עשו את השיקולים שלכם, בחרו במועד המתאים לכם לנסיעה ובמלון שמתאים ביותר להעדפות האישיות שלכם, ואנחנו בטוחים שתהיה לכם חופשה מושלמת באנטליה. טיול נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן