כמה עולה טיסה לתאילנד?

עושה לכם חשק לטוס לתאילנד?

עושה לכם חשק לטוס לתאילנד?תאילנד, הממלכה הקדומה של סיאם כונתה לא אחת "גן עדן". זאת בזכות החופים הקסומים שלה, חולות לבנים הנושקים למי תכלת צלולים, מלאי אלמוגים וחיים נסתרים מן העין. גם הערים הגדולות והשוקקות הן חוויה תרבותית מרתקת עבור ישראלים, ובכלל עבור מערביים המגיעים למזרח. צ'אנג מאי, קוסומוי ועיר הבירה בנגקוק הם יעדים פופולאריים בתאילנד, אליהם מגיעים מיליוני תיירים בכל עונות השנה.

מהן העונות המועדפות לטוס לתאילנד?

תאילנד נמצאת בקצה המזרחי של העולם, במקום בו  העונות הפוכות מאלו המוכרות לנו. החורף בישראל מתחיל בנובמבר ונמשך עד מרץ, בעוד שבתאילנד מדובר בדיוק בחודשים בהם מתחיל הקיץ ולאחריו החורף. בחודש דצמבר תוכלו לספוג את שיא עונת התיירות בתאילנד, בה מסתובבים עשרות אלפי בליינים בחופים ובמועדונים. מסורת בליינית התפתחה בעשורים האחרונות בתאילנד והיא מסיבות הפול מון. מסיבות הפול מון מתרחשות בכל מועד בו הירח מלא ומכאן שמן. במסיבות אלה מתנגנת מוסיקת טראנס והאוס, והמשתתפים נהנים מהאלכוהול המקומי, כאשר המפורסם בהם הוא הבאקט, ערבוב של מגוון משקאות בתוך דלי קטן עם קשים רבים, להנאת כל החוגגים. רבים יעידו כי האטרקציה העיקרית בתאילנד היא החופים, חלום של כל חובב חופשת בטן-גב והרבה שמש.

טיסה ישירה או טיסה עם עצירות ביניים?

מכיוון שתאילנד הינה יעד טיסה רחוק יחסית, מספר הטיסות הישירות היוצא מישראל לתאילנד קטן. אם לא הזמנתם מקום די זמן מראש, רוב הסיכויים שעלות כרטיס הטיסה הישירה מישראל לתאילנד תהיה גבוה מאוד. על מנת לחסוך בעלויות הטיסה ניתן לפצל את הטיסה ולהגיע לתאילנד דרך מספר עצירות ביניים באסיה או אירופה, לפעמים המסע יכול להיות זול וקצר על ידי שילוב עצירת ביניים אחת. כך ששווה לבדוק ולהשוות טיסות לבנגקוק, עיר הבירה, כי אולי תמצאו הפתעות.

כמה יעלה לי כרטיס טיסה לתאילנד בעונת השפל ובעונת השיא?

בעונת השפל, כרטיס הלוך חזור יכול להגיע למחיר של כ-700$ בקטגוריית הטיסות הזולות לתאילנד, אולם בעונת השיא המחיר יכול להגיע אף ל-1,500$ ליחיד עבור טיסת הלוך ושוב. רכישת הכרטיס מספר חודשים לפני מועד הטיסה יכולה להוזיל את עלותו גם כן. במידה ומצאתם כרטיס טיסה זול לחודש דצמבר, כדאי לדאוג גם למקום שהייה, מכיוון שמחירי הלינה בחודש זה ממריאים פי שניים ופי שלושה לעומת שאר עונות השנה, בגלל ריבוי מסיבות הסילבסטר והפול מון.

הוזלת כרטיס טיסה לתאילנד דרך ירדן

אחת הדרכים המקוריות להוזלת כרטיס הטיסה לתאילנד היא רכישת כרטיס טיסה מעמאן. ניתן להגיע לעמאן עם הרכב הישראלי שלנו דרך מעבר חוסיין ליד בית שאן, בעלות של כ-400 ש"ח לרכב. ניתן גם להגיע באוטובוסים עצמאית ולהוזיל משמעותית את מחיר הטיסה, בעיקר בעונת השיא. טיסה לתאילנד דרך ירדן היא דבר בטוח ועניין שבשגרה עבור ישראלים שמוכנים לעבוד קצת יותר קשה בתמורה להוזלה משמעותית במחיר הטיסה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן