כמה עולה טיסה לניו יורק?

טיסה לניו יורק אורכת 12 שעות

טיסה לניו יורק אורכת 12 שעותלהצטלם עם פסל החירות, לעשות שופינג בטיימס סקוור או לשוטט ברחבי האמפייר סטייט בילדינג. ניו יורק, העיר ללא הפסקה, התפוח הגדול, העיר שלא נחה לרגע. ניו יורק היא יעד מבוקש ביותר בין יעדי הטיסות לארצות הברית ולא בכדי. בזכות העובדה שהעיר שוכנת לחופי הצד המזרחי של ארצות הברית, רוב המבקרים בארה"ב המגיעים מאירופה, יעברו באחד משדות התעופה הפזורים ברחבי המטרופוליטן הענק. בעיר עצמה חיים למעלה משמונה מיליון בני אדם, אך כשתסתובבו ברחובות המרתקים, תביטו מעלה אל גורדי השחקים שעה שאתם נהנים מאוכל רחוב, תבינו מדוע כל אחד ואחת בעיר הזו מרגישים שניו יורק בדיוק – אבל בדיוק – בשבילם.

אילו חברות תעופה מגיעות לניו יורק?

ישנן שלוש חברות תעופה מרכזיות המספקות טיסות ישירות מהארץ לניו יורק. ישנה חברת אל על, שחולקת את השוק עם יונייטד ודלתא האמריקניות. טיסה ישירה מתל אביב לניו יורק אורכת בממוצע כ-12 שעות. בשל אורכה של הטיסה, בטיסות אלו חברות התעופה משתמשות לרוב במטוסים חדישים וגדולים מהרגיל, לצד ארוחה מרכזית אחת או שתיים ו'נשנושים' ושתייה לאורך הטיסה. שלא כמו בטיסות קצרות למדינות אירופה, בטיסה לניו יורק תיהנו לרוב ממסכי טלוויזיה בפנים המטוס.

באיזה שדה תעופה עדיף לנחות?

נמל התעופה הגדול ביותר בניו יורק הוא ה-JFK , הקרוי על שמו של ג'ון פ. קנדי. אחריו תמצאו את ניוארק ליברטי, הממוקם ממש מחוץ לניו ג'רזי. שדה תעופה זה מסומן באותיות EWR. שדה התעופה השלישי והאחרון הינו לה גווארדיה, הממוקם בקווינס, בתוך העיר עצמה. שדה תעופה זה מיועד על פי רוב לטיסות פנימיות בתוך ארצות הברית, בעוד שהשניים הראשונים מיועדים בעיקר לטיסות נכנסות ויוצאות אל ארצות הברית וממנה. במידה ואנו מעוניינים להגיע לארצות הברית אך היעד אינו דווקא העיר הגדולה, הנחיתה בניו ג'רזי עשוייה להוזיל עלויות בחלק מהמקרים. יחד עם זאת, אם כבר טסתם שעות כה ארוכות, אל תוותרו על ביקור בתפוח הגדול, לפחות ליומיים-שלושה.

טיפים למציאת כרטיסי טיסה בזול

טיסה לניו יורק תהיה יקרה בדרך כלל מטיסות לאירופה או יעדים קרובים (יחסית) אחרים, פשוט כיוון שמדובר בטיסה טרנס-אטלנטית. מה שיכול להוזיל את העלויות הוא בחירת חברות תעופה אחרות או פיצול הטיסה לשני חלקים; הזמנת טיסה ליעדי אירופה המערבית ומשם לניו יורק. מחירי כרטיסי טיסה זולים לניו יורק ובחזרה יכולים לנוע בין 900$ ל-1700$. כרטיס טיסה מלונדון או מדריד לעומת זאת יכול לעלות אף 600$, ולכן כדאי לבדוק אפשרות לרכישה של כרטיסי טיסה נפרדים, האחד מישראל לאירופה והאחר מאירופה לארצות הברית.

אפשרות לשילוב של דילים עם רכב ולינה

ניו יורק נחשבת אחת הערים היקרות ביותר בארצות הברית, שלא לומר בעולם. לינה במלונות והשכרת רכב עלולה לעלות לכם לא מעט. הרבה פעמים, הפתרון הפשוט הוא למצוא דיל שיקבל את פניכם בשדה התעופה עם רכב שכור, באמצעותו תגיעו עד למלון מבלי להסתבך עם תחבורה ציבורית או מוניות. יש לזכור כי אם אינכם מתכננים לצאת מן העיר, עדיף להיעזר בתחבורה הציבורית המצוינת בעיר. מונית משדה התעופה לבית המלון ומשם, כמה תחנות בסאבווי ואתם נמצאים בכל מקום בו תחפצו להיות ברחבי העיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן