כמה עולה חבילת נופש לפראג?

חבילת נופש לפראג תסדר לכם חופשה חלומית

חבילת נופש לפראג תסדר לכם חופשה חלומיתפראג היא עיר הבירה הצ'כית והיא נחשבת מרהיבה ביופיה. יש אף מי שמכנים את העיר "הלב של אירופה". ביקור בעיר יבהיר לכם היטב מדוע יצא שמה למרחקים. סיבוב בארמון המלך בעבר השני של הנהר, מסעדות צפות, אינספור מוזיאונים וטיול בכיכר המרכזית הן רק חלק מהאטרקציות שמציעה העיר. תרבות הבירה של פראג תדהים גם את המומחים שביניכם; פאבים רבים בפראג מכילים מרתף ובו מבשלה פרטית. מחירי האוכל והמזון בפראג זולים ביותר ומאפשרים ליהנות מארוחה מלאה במסעדות יוקרה בעלות של כ-120 ש"ח לזוג. צ'כיה עצמה שטוחה ברובה והיא אינה גדולה במיוחד, כך שניתן להוסיף ביקור במספר אטרקציות הפזורות מחוץ לפראג. לשם כך, מומלץ להשכיר רכב ליום-יומיים.

טווח המחירים הממוצע לחבילת נופש לפראג

חבילת נופש לשלושה ימים בעונות מעבר (סתיו ואביב: אפריל – מאי, ספטמבר – אוקטובר) תעלה לכם כ-600$ ליחיד, בעוד שבעונות החמות המחיר עשוי להגיע ל-900$. חבילות הנופש לפראג נחשבות בין החבילות האטרקטיביות ביותר בין חבילות החופשה באירופה. זאת בזכות זמן הנסיעה הקצר והעלויות הנמוכות של הלינה ומוצרי המזון.

עד כמה ניתן להוזיל את מחיר החבילה על ידי טיסה בעונת השפל?

מחירי הטיסות הזולים ביותר לפראג הם בחודשים מרץ ונובמבר, בהם ניתן למצוא טיסות (לא חבילת נופש מלאה) בטווח מחירים של כ-300$ הלוך ושוב. עלויות חבילת נופש בעונה זו עשויות לנוע סביב 400$ – 500$ ליחיד. עם זאת, חשוב לזכור שבחודשים הללו מזג האוויר בפראג קר מאוד. מי שלא מעוניין לחוות שלגים וטמפרטורות שמתחת לאפס מוטב שישקול טיסה בחודשי הקיץ.

המלונות הכלולים בדיל

לעיתים חוששים אנשים להזמין חבילות נופש ליעדים שונים בעולם כיוון שהם לא בטוחים מה טיב המלונות המוצעים במסגרת החבילה. בפראג מגוון של מלונות, לכן בעת רכישת חבילת נופש לפראג תוכלו להתרשם מהיצע רחב. מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של המלון הספציפי אודותיו אתם מבקשים לקבל פרטים ולהתרשם מהסיור הוירטואלי המוצע באתר, מהתמונות ומתיאורי החדרים. במרבית המקרים, מלון 4 כוכבים יהיה כלול בחבילת הנופש שלכם, לצד ארוחת בוקר המוגשת במלון. ניתן לבדוק גם האם ניתן לשדרג לפנסיון מלא בתיאום מראש.

בדיקות אחרונות לפני שממריאים

במידה ואתם מקפידים על כשרות, כדאי לבדוק האם יש אופציה לקבל אוכל כשר במלון בו אתם עתידים לשהות. במידה ולא, אל דאגה, ברובע היהודי בעיר תוכלו למצוא שפע של מסעדות כשרות למהדרין. התחבורה הציבורית בפראג קלה ונוחה כך שאם אתם לא מתכננים לצאת מגבולות העיר אתם בהחלט יכולים לוותר על השכרת רכב ולהסתמך על רכבות. על מנת להקל את השיטוט בתחבורה הציבורית ברחבי העיר במהלך היום, כדאי לבדוק מראש היכן תרצו לבקר ולסמן את המיקום על גבי מפה. בעזרת המפה המרכזית של שירותי הרכבות התחתיות של פראג תוכלו להבין מה הכרטיס המתאים ביותר עבורכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן