כמה עולה טיסה לברזיל?

?????????????????????????????????????טיסות לברזיל הפכו בעשרים השנים האחרונות לטרנד מאד מבוקש גם בקרב צעירים אשר יוצאים לטיול הגדול בדרום אמריקה וגם בקרב אנשים אשר מבקשים לחוות את המדינה או את היבשת המיוחדת הזו בצורה הטובה ביותר שניתן.

אין כל צל של ספק, כי ברזיל נחשבת לשער של דרום אמריקה, ורבים מן הטסים לשם עושים זאת דרך אחד מנמלי התעופה הגדולים של ברזיל. אין זה סוד כי ברזיל היא גם אטרקציה לטיולים מאורגנים וגם לטיולי משפחות, טיולים מוזמנים וכדומה. על כן, חשוב לדעת כמה עולה טיסה לברזיל, על מנת שניתן יהיה להיערך לטיול ולבדוק את התקציב שיש לכם לצורך הענין כמה שיותר מוקדם.

הגורמים המשפיעים על מחירי טיסות לברזיל

מחירי טיסות לברזיל מושפעים מגורמים רבים לרבות:

  • חברת התעופה – הגורם הראשון שמשפיע על מחיר טיסה לברזיל היא חברת התעופה. יש הבדל במחיר כאשר מזמינים מקומות בטיסה סדירה לברזיל וכאשר מזמינים מקומות בטיסת שכר. חשוב לדעת כי מישראל אין טיסות ישירות לברזיל ויש לעשות חניית ביניים באירופה או בארה"ב. עצירה בארה"ב מחייבת הוצאת ויזה שמייקרת את המחיר עוד.

 

 

מועד הטיסה – גם למועד הטיסה יש השפעה על מחירי טיסה לברזיל. כמו בטיסות לכל מדינה אחרת יש עונות בוערות שמחירי הטיסות עולים ועונות חלשות שבהם המחירים יורדים. בברזיל העונה הבוערת היא תקופת הקרנבל המתרחש בעונת החורף שלנו, ודווקא בקיץ שלנו המחירים יורדים.

 

ריו ברזיל אולי הנוף היפה בעולם

 

  • דילים וטיסות של הרגע האחרון – גם לברזיל ניתן למצוא טיסות של הרגע האחרון וגם אלה יכולים להוזיל את המחיר באופן משמעותי. טיסה לברזיל ניתן לתכנן ישירות מהארץ או להגיע למקומות שונים בעולם ולמצוא טיסות המשך זולות יותר.

 

ומהו המחיר?

טיסה לברזיל אורכת כ 16 שעות והיא כוללת עצירת ביניים אחת לפחות בדרך. מחירי טיסה לברזיל בתקופת הקרנבל נעים בטווחים של 1500 ל 1800 דולר, ובעונות החלשות או בטיסות שכר ניתן למצוא טיסה לברזיל בטווחי מחירים שבין 1300 ל 1500 דולר לאדם והדבר תלוי במבצעים ובחברת התעופה הספציפית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן