כמה עולה ציוד נירוסטה למטבח?

ציוד נירוסטה לקייטרינגבמידה ואתם מתכננים מטבח חדש או משפצים מטבח קיים, יש להניח שאתם מתכוונים לשלב בו ציוד נירוסטה מגוון מאד. ציוד הנירוסטה נחשב מעולה ואיכותי, ואנו משתמשים בו גם במקומות נוספים – כך למשל מעקות נירוסטה יכולים להיות מותקנים על גבי גרם המדרגות. אולם, בהקשר של המטבח, נראה פחות מעקות נירוסטה, ויותר מוצרים שמזוהים עם עבודת המטבח כמו מקררים, כיורים, סירים, תנורי צ'יפס, מערכות כיריים, וכיו"ב. אם כך, מה משפיע על המחיר של מוצרי הנירוסטה הללו למטבחים?

המחיר של הנירוסטה

  • ביתי או תעשייתי? – האם מדובר על ציוד למטבח ביתי, או ציוד למטבח מוסדי? יש לזכור שמטבח המוסדי-תעשייתי, זקוק למוצרי נירוסטה הרבה יותר עמידים, חזקים ואיכותיים מהמטבח הביתי. אין זה אומר שמוצרי נירוסטה לבית, כמו למשל מעקות נירוסטה, אינם איכותיים – אלא שהשימוש בהם הוא בתדירות נמוכה הרבה יותר, ולכן השחיקה שלהם יכולה להיות גבוהה יותר. במטבח מוסדי יש צורך במוצרים איכותיים יותר – ולכן מחירם גבוה יותר.
  • גודל הציוד – כידוע, אם אתם מבקשים לרכוש מוצרי נירוסטה למטבח, הרי שאלו יכולים להגיע בגדלים שונים. אפשר למצוא למשל, מקררים מנירוסטה בנפחים משתנים, וכך גם כיורים, תנורים, וכיו"ב. ככל שהמוצרים השונים הם בנפח גדול יותר, כך לרוב גם המחיר שלהם עולה.
  • בקרה במכשירים – מעבר לעלויות של הנירוסטה עצמה, יש לזכור שהמכשירים השונים למטבח, כוללים לא פעם גם מערכת של בקרה אוטומטית או ידנית. במיוחד הדברים הללו נוגעים לתנורים, תנורי צ'יפס, מקררים, ארונות חימום, וכיו"ב. ככל שמערכת הבקרה היא יותר משכוללת, מדויקת, נוחה ובטיחותית – כך המחיר של המוצרים יעלה.

 

כמה יעלו לנו המוצרים השונים?

טווח המחירים עבור מוצרי נירוסטה הוא רחב מאד, שכן יש לא מעט קריטריונים שיכולים להשפיע על המחיר. בעוד שהמחיר עבור מעקות נירוסטה הוא אחיד יחסית, הרי שבמוצרי נירוסטה למטבח, נוכל למצוא מוצרים בסיסיים כמו סירים במחירים של 200-400 ש"ח למוצר אחד, ואם נגיע למוצרים יקרים כמו תנורים או מקררים, אזי המחירים יכולים להגיע גם ל2,000 עד 7,000 ש"ח למוצר אחד.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן