כמה עולה להגדיל את המתח החשמלי בבית?

הגדלת מתח חשמלי בבית

על מנת להגדיל את חיבור החשמל בבית יש לעבור תהליך מסוים טכני מסוים. כשהחשמל קופץ פעמים רבות בגלל עומס יתר של מכשירי הגדלת מתח חשמלי בביתחשמל, אזי ניתן להסיק שכדאי כנראה להגדיל את המתח החשמלי בבית. אם כך קורה, זהו סימן שהחיבור שיש לנו היום איננו מספיק חזק ולכן ריבוי של מכשירים חשמליים הפועלים בבת אחת מפיל למעשה את החשמל.

כמה צריך לשלם עבור הגדלת החיבור?

התשלום עבור הגדלת החיבור למעשה מתבצע בשני מישורים. המישור הראשון הוא עבור חברת החשמל אשר מגיעה לבדוק את הנתונים בבית ואת חיבור החשמל ואם היא מגדילה יש צורך לשלם לה. במקביל יש לשלם גם עבור חשמלאי מוסמך שיגיע לפני חברת החשמל ויבצע את כל הבדיקות וההכנות עבור הגדלת החיבור.

התשלום עבור כך יכול לנוע מתשלום של 1,500 ₪ עד ל- 3,500 ₪. כמובן תלוי בתיקונים שאולי יש לבצע לפני כן על ידי החשמלאי ובסוג ההגדלה (מחד פאזי לתלת פאזי או מ-25 אמפר ל-40 אמפר).

עד כמה חשוב להזמין חשמלאי טרם הזמנת חברת החשמל?

חשוב כמובן למצוא חשמלאי אמין וטוב אשר ידע להכין את הבית עבור הגדלת חיבור החשמל וכמובן ייקח מאתנו מחיר מאוזן ושפוי ולא מחיר שאינו תואם עבודה זו. ניתן גם לעשות סקר שוק קצר בקרב כמה אנשי מקצוע על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. לאחר שהחשמלאי היה אצלנו וביצע את כל הבדיקות המקדימות וההכנות שיש לבצע עבור הגדלת החיבור מטעם חברת החשמל, ניתן להזמין את חברת החשמל.

חברת החשמל מגיעה וכמובן תגדיל את החיבור. יש אפשרות להגדיל את החיבור החל מ-25 ל-40 אמפר, או מ-40 אמפר לפי שלוש (תלת פאזי), תלוי בצריכה של הבית, במכשירי החשמל שיש לנו, בכמות הדיירים המשתמשים בדירה, וכמובן תלוי בתשתיות הקיימות וביכולות לבצע שינויים. לעיתים בבתים ישנים מאוד ישנם קשיים לבצע הרחבות אלה ולכן החשיבות הגדולה של הזמנת חשמלאי טרם הזמנת חברת החשמל לביצוע הרחבת חיבור החשמל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן