כמה עולה תיקון טלוויזיה ?

טריפל טלוויזיה

 

יכול להיות שהטלוויזיה שלכם מקולקלת אך היא עדיין פועלת. מעבר לעצלות שבחיפוש אחר טכנאי טלוויזיה יש כמובן גם את עניין המחיר. יכול להיות שהמחיר שלו נשמע לכם גבוה מאוד ולכן אתם לא רוצים לקרוא לו אך הבעיה לא תיעלם לבדה וכנראה שגם תחמיר. זה הזמן להבין כמה הוא עולה.

מתי נצטרך להזמין טכנאי?

כדי להבין כמה יעלה טכנאי טלוויזיה יש צורך להתחיל בשאלה מתי צריך להזמין טכנאי טלוויזיה. אולי נדמה לכם שטכנאי טלוויזיה הוא אחד מאנשי המקצוע שאין להם הרבה עבודה אך למעשה לכולם מתקלקלת הטלוויזיה לעתים ואז הוא היחיד שיוכל לפתור את הבעיה. אם מדובר על טלוויזיה חשדה ויקרה כמובן שהדחף לטפל בה יהיה גדול יותר. חשוב לזכור כי הטכנאי יכול להיות לשירותכם בכל בעיה כלשהי מהכי חמורות שיש כמו למשל כאשר היא נכבית כל הזמן מעצמה או לא נדלקת בכלל ועד בעיות קטנות בשלט, בעיות בשמע, באיכות הצפייה וכן הלאה.

כמה עולה הביקור שלו?

ביקור טכנאי טלוויזיה יעל בין 150 ועד 250 שקלים. את המחיר הזה תצטרכו לשלם בלי קשר אך חשוב לזכור כי לעתים אם יש בעיה כלשהי המחיר הזה יכלול את הביקור, במידה וכמובן יהיה גבוה יותר. חשוב לזכור כי הביקור של הטכנאי יכול להיות גם יקר יותר בגלל כל מיני פרמטרים אך אם תבצעו סקר שוק תוכלו להוזיל אותו משמעותית. באופן כללי סקר שוק יכול להשפיע לטובה על כל פרמטר ומרכיב במחיר שהוא מציע ולכן לא משנה עד כמה הבעיה דחופה, אי אפשר לבחור בטכנאי טלוויזיה בפזיזות בלי לחשוב על כל האפשרויות.

תלוי בסוג התיקון הנדרש

הפרמטר שמשפיע על מחיר של תיקון טלוויזיה יותר מכול שאר הפרמטרים הוא סוג התיקון הנדרש. לא משנה עד כמה תרצו לחסוך במחיר יכול להיות שהבעיה בטלוויזיה תהיה יקרה מאוד. יכול להיות שהבעיה דורשת תכנות או תיקון של חלק מסוים, אולי גם המגעים נהיו רופפים עם הזמן, ויכול גם להיות שיש צורך להחליף חלק. חשוב לזכור כי יש גם הבדלים במחירים בין הטלוויזיות השונות וכמובן גם בין היצרנים השונים. הפער הזה בא לידי ביטוי בעיקר כאשר עולה הצורך להחליף את החלקים. החלפת כרטיס מסך, החלפת לוח סריקה, החלפת לוח פיקוד וחלקים חשובים אחרים יהיו הכי יקרים.

תיקון טלוויזיה

מה עוד יכול להשפיע על המחיר?

מלבד כל מרכיבי המחיר שאותם ציינו עד כה, יש עוד כמה מרכיבים שאמנם יהיו שוליים יותר אך יכולים להיות משמעותיים במקרים מסוימים. יכול להיות שהטכנאי שלכם יגיע בשעה מאוחרת בלילה או ביום שבת ואז המחיר שלו יהיה גבוה יותר, לעתים אפילו כפול מהמחיר הרגיל שלו בעצמו. יכול גם להיות שהוא עובר מרחק רב עד הוא מגיע לכם ואז המחיר שהוא יציע לכם יהיה גבוה יותר וכן הלאה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן