כמה עולה החלפת דוד שמש?

דוד שמש הינו כלי עמיד ביותר, אולם גם הוא עלול לסבול מתקלות לאורך השנים

כיום דודי השמש המוצעים לנו בשוק איכותיים ביותר, ויכולים להחזיק מעמד ולשרת אותנו בצורה טובה במשך שנים. למרות האמור, דודים ישנים או דודים אשר סובלים מתקלות חוזרות לעיתים קרובות הינם דודים אשר סיימו את תפקידם, ואחת לעשר שנים מומלץ להחליף אותם, ולשם כך כדאי לדעת כמה עולה החלפת דוד שמש ומה משפיע על המחיר.

אז מה משפיע על מחיר החלפת דוד שמש?

• הדוד: כאשר אנו צריכים להחליף את הדוד שמש בביתנו, עלינו כמובן לרכוש דוד חדש, דבר אשר משפיע בצורה משמעותית ביותר על מחיר החלפת הדוד. כיום אנו יכולים למצוא סוגים רבים של דודי שמש בשוק, אשר נבדלים זה מזה באיכות החומרים מהם הם מורכבים, נפח הדוד וכמובן החברה המייצרת אותו, אשר שמה בלבד יכול להקפיץ את מחיר הדוד כולו. ככל שנבחר בדוד יקר יותר, כך עלות ההתקנה תהיה יקרה יותר.
• מיקום הדוד על הגג: גורם נוסף המשפיע על מחיר החלפת דוד שמש הינו התשלום על עבודת ההתקנה עצמה, אשר נקבע בהתאם לקושי ההתקנה. אזורים שונים בגג, וכן סוגי גגות שונים, דורשים התקנת דודים בצורות שונות, כאשר חלקן פשוטות יותר מאחרות. ככל שהתקנת הדוד תהיה מורכבת יותר, לדוגמא התקנת דוד שמש בשיפוע על גג רעפים רעוע, כך נצטרך לשלם יותר עבור עבודת ההתקנה ומחיר החלפת הדוד עולה.
• תוספות לדוד: החלפת דוד שמש כולל עשיית שימוש בחלקים שונים המתחברים לדוד- חלקם בכדי להבטיח את יציבותו על הגג וחלקם בכדי לשפר את פעילות הדוד או להגן עליו, ואותם אנו לא מחויבים לרכוש. ככל שנרכוש יותר תוספות לדוד, כך החלפתו תעלה לנו יותר, אולם בהחלפת דוד לעיתים קרובות לא נצטרך לשלם עבור אמצעי עזר לדוד היות ונוכל לעשות שימוש באביזרים שרכשנו לדוד הקודם.

הגורמים הרבים המשפיעים על החלפת דוד שמש יצרו טווח מחירים

בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחיר החלפת דוד שמש, אנו יכולים למצוא אותו נע בין 850-1,400 ₪, כאשר לעיתים תבוצע העבודה במחיר גבוה או נמוך יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן