כמה עולה שטיפת קווי ביוב?

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב מבוצעת באמצעות ביובית. זו משאית מיוחדת שעליה מורכבים מיכל קיבול ייעודי עבור מי שופכין ונוזלים אחרים, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה. הפעלת הביובית מבוצעת על ידי קבלני ביוב וניתן להיעזר בה לטובת שורה ארוכה של שירותים מיוחדים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

העלות המשוערת של שאיבת קווי ביוב ושטיפת קווי ביוב מושפעת מהפרמטרים הבאים:

א. זמינות – יש חברות שמפעילות שירותי ביוב וביובית מסביב לשעון אך גובות תוספת מחיר עבור הזמנה מחוץ לשעות הפעילות הרגילות. רמת הזמינות משפיעה על המחיר ויש לקחת בחשבון תוספת של כמה עשרות אחוזים להזמנת שטיפת קווי ביוב דחופים בשעות הלילה, בשבתות ובחגים.

ב. גודל העבודה – ככל שהעבודה גדולה ומאסיבית יותר, כך יש צורך בהפעלה ארוכה של הביובית ולפיכך גם בגביית מחיר גבוה יותר. גודל העבודה מוגדר על ידי אנשי המקצוע וקבלני הביוב. זו הסיבה בגללה כדאי להזמין אנשי מקצוע מנוסים ואמינים, שמכירים את התחום ולא ינצלו את חוסר ההכרות של הלקוח עם הגודל הסטנדרטי של העבודות השונות.

ג. גישה ונגישות – המחיר הנקבע על ידי קבלני ביוב מושפע גם מרמת הנגישות. קווי הביוב צריכים להיות זמינים עבור הביובית על מנת לחסוך בהוצאות, אך באופן עקרוני ניתן להתמודד גם עם קווי ביוב לא זמינים בתמורה לתוספת מחיר מסוימת.

ד. אורך הצינור – המפרט הטכני של הצינור והביובית משפיע גם כן על המחיר. אנשי מקצוע גובים מחיר רגיל על שטיפת צינור 4-6 צול, באורך של עד 40 מטר. צינור ארוך יותר מחייב את קבלני הביוב להשתמש בציוד ייחודי ולכן הוא כרוך בתשלום גבוה יותר מצדו של הלקוח.

טווח מחיריםשטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב עולה 600-1,000 ש"ח, לעומת פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים עם אותה ביובית שתעלה 600-900 ש"ח. לצורך השוואה, שאיבת קווי ביוב תעלה 700-1,000 ש"ח לעבודה קטנה או בינונית. שאיבת בור שומן תעלה 900-1,200 ש"ח ושאיבת הצפה ממקלט הבית תעלה 900-2,000 ש"ח. שאיבת הצפה עם משאבה טבולה תעלה 1,200-3,500 ש"ח בהתאם לזמן העבודה הנדרש ומורכבות הגישה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן