כמה עולה תיקון מחשבים

העברת קבצים בענן

 

אם המחשב שלכם לא פועל היטב יכול להיות אין לכם ברירה אחרת אלא להזמין טכנאי מחשבים. נכון שטכנאי מחשבים נשמע לכם כמו בחירה יקרה מאוד אך לעתים זה או קריאה לטכנאי או החלפה של המחשב, כאשר המצב הקיים לא רק מעיק אלא גם יכול להחמיר. כמה עולה תיקון מחשבים בממוצע?

תלוי בסוג הבעיה

אי אפשר לדבר על המחיר של תיקון מחשבים באופן כללי כי הוא מאוד תלוי בסוג הבעיה. יכול להיות שטכנאי מחשבים יבשר לכם כי תצטרכו להחליף כרטיס מסך בעוד שלקוח אחר עם אותו המחשב בדיוק יצטרך להחליף את ההארד דיסק שיהיה הרבה יותר יקר. חשוב לזכור כי יש בעיות שידועות ככל כך יקרות עד שאין טעם לתקן אותן בכלל. יכול להיות שיהיו בעיות שיהיו קטנות מאוד ואפשר לפתור לבד ואז המחיר אמנם יהיה זול מאוד אך לא משתלם ביחס לתיקון העצמאי שהיה יכול להתבצע בתר קלות. סוג הבעיה משפיע מאוד לא רק על המחיר אלא גם על הקריאה לטכנאי מלכתחילה.

תיקון מחשבים

תלוי בסוג המחשב

יכול להיות שתהיה אותה הבעיה בדיוק בשני המחשבים אך במחשב אחד העלות תהיה הרבה יותר גבוהה. קודם כל צריך לזכור שהחלפת חלקים במחשבים ניידים הרבה יותר יקרה מהחלפת חלקים במחשבים נייחים אך כמובן שגם הנוסחה הזו לא תמיד מדויקת. הסיבה לכך שהנוסחה הזו לא תמיד מדויקת היא שלעתים יהיה דגמי מחשבים יקרים מאוד ולכן זה גם משפיע על מחיר התיקון. אם אתם רוצים לדעת מה יהיה מחיר התיקון אתם צריכים לבדוק את המחירונים שיש באינטרנט אך אתם חייבים לזכור כי המחירון חייב להלום את המחשב שלכם.

תלוי בטכנאי המחשבים

אם כבר הזכרנו את המחירונים שיש באינטרנט, אתם חייבים לזכור שאי אפשר לבחור טכנאי מחשבים בלי לבחון את המחירון שהוא מציג. אם אתם רוצים לדעת מה המחיר הממוצע אתם יכולים להיכנס לאתרי השוואות ולבדוק מה המחיר שמוצע בדרך כלל עבור התיקון שאתם צריכים יש במצב הזה בעיה אחרת. לא תמיד תדעו מה הבעיה ולכן לא תדעו גם מה התיקון שתצטרכו. לכן אם הטכנאי בודק את המחשב אתם יכולים לבדוק רגע באינטרנט כמה התיקון אמור לעלות וכך תוכלו להתמקח או לדבר עם טכנאי אחר, מה שבדרך כלל לא מומלץ כי הוא יגבה מחיר על הבדיקה בכל מקרה.

תלוי בשעה ובמקום

חשוב לציין כי טכנאי מחשבים יכול לגבות מכם מחיר כפול אם תקראו לו ביום שבת. אף איש מקצוע לא רוצה לעבוד בימי שבת ובחגים ולקבל תעריף רגיל ולכן אם יש בעיה כדאי שתחכו ליום חול. אם לא תחכו צפויים להיות מחירים הרבה יותר גבוהים אפילו כאשר תבצעו סקר שוק ותגיעו לאפשרויות הכי משתלמות שיש. כמו כן המיקום שלכם משפיע מאוד על עלות התיקון שכן הטכנאי יצטרך להגיע אליכם ברכבו, מה שיוסיף לעלות הכוללת.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן