כמה עולות עדשות יומיות?

עדשות

עדשות יומיות הן למעשה סוג של עדשות מגע חד פעמיות, והן נחשבות למתקדמות ביותר בתחום האופטיקה. עדשות אלה מאפשרות כמובן להשתמש בהן ללא כל עדשותצורך בניקוי היום – יומי (כפי שנדרש מעדשות מגע רגילות) והן מאד נוחות לשימוש. עדשות יום – יומיות מוחלפות בכל ערב, והסיכון שתתפתח דלקת בעין קטן בהרבה מאשר במקרים שונים של עדשות מגע רגילות. עדשות יומיות מפשטות את החיים ללא כל צל של ספק והופכות אותם להרבה יותר נוחים וקלים מבחינה זו מן הסתם.

החידושים בעדשות מגע יומיות

אם אתם מבררים אודות רכישת עדשות יומיות, הרי שחשוב לדעת כי כיום ניתן לרכוש עדשות יומיות לזקוקים למשקפי מולטיפוקל וגם לאנשים שונים אשר זקוקים לצילינדר. עד לפני זמן לא רב היו עדשות מגע יומיות מיועדות רק לעדשות רגילות ואילו כיום ניתן לרכוש עדשות יומיות מולטיפוקל אשר מיוצרות משלוש שכבות אשר כל אחת אחראית על מרחק שונה, וכמו כן עדשות עם צילינדר מ – 3/4 ועד 1 וחצי, ובנוסף לכך, ניתן למצוא גם עדשות מגע יומיות עם תוספת לחות המתאימה לאנשים עם רגישות בעיניים או עם יובש בעיניים.

הגורמים המשפיעים על מחיר עדשות יומיות

יש כמה גורמים המשפיעים על המחיר והם:

  • סוג העדשה – לסוג העדשה השפעה על המחיר: עדשה רגילה, מולטיפוקל, צילינדר וכדומה
  • יצרן העדשה – כמו בכל תחום אחר יש יצרנים מוכרים ונחשבים שמחירי העדשות שלהם יהיו גבוהים יותר מעדשות המיוצרות במקומות לא ידועים ולא מוכרים.
  • החנות או הרשת – לחנות או לרשת יש השפעה על המחיר ומומלץ לעשות סקר שוק לפני שמחליטים איפה לרכוש עדשות מגע יומיות מכיוון שבתחום זה יש הרבה מבצעים והתחרות הגדולה גורמת להורדת מחירים.

והמחיר

המחיר של עדשות מגע יומיות הוא מספר שקלים בודדים לזוג עדשות. אבל אל תתנו למחיר הנמוך פר זוג להטעות אתכם מכיוון שמכאן והלאה תזדקקו לעדשות חדשות בכל יום כך שחסכון במחיר העדשה בכמה עשרות אגורות לזוג יתבטא במאות שקלים חיסכון בשנה.

עדשות יומיות של One Day Acuvue Moist 30pck עדשות יומיות  Johnson & Johnson למשל תעלנה כ-99 ₪ עד 108 ₪ לחבילה בת 30 יחידות.

עדשות יומיות שלDailies AquaComfort Plus 30 Ciba Vision למשל עולות בין 73 ₪ ל-116 ₪.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן