כמה עולה לילה בצימר במירון?

צימר במירון

הנוף הפסטורלי והשקט, טיולים כיפיים במרחבים ירוקים לכל בני המשפחה- אין כמו צפון הארץ לחופשה בסגנון כפרי. אם ערי הנופש ה"רגילות" כמו אילת כבר קצת נמאסו עליכם, ואתם מחפשים חופשה באווירה שקטה ורגועה, קרוב לטבע- צימרים ביישובי הגליל נועדו במיוחד בשבילכם.

כיצד ניתן לבלות חופשה במירון בזול?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לילה בצימר במירון, חשוב שתדעו כי כמו בכל בית הארחה, גם במקרה הזה המחיר משתנה לפי גודל הצימר, כמות הנופשים, היום בשבוע שבו מגיעים והתקופה בשנה. באמצע השבוע המחירים זולים הרבה יותר, וניתן להשיג צימרים נפלאים ומפנקים ולשלם פחות מ500 שקלים ללילה לזוג. גם בשבת העלויות אינן גבוהות במקום, לפחות בהשוואה לצימרים במקומות אחרים בארץ- כאשר עלות השכרת צימר בסוף השבוע, תהיה בתוספת של כמאה עד מאתיים שקלים בממוצע.

האם ניתן להוריד עלויות של נופש משפחתי בצימר במירון?

אם אתם מגיעים כמשפחה, קחו בחשבון כי עליכם לדאוג למקומות לינה עבור כל מי שמגיע, ובפרט כאשר מדובר בתינוקות הזקוקים ללול- תאמו עם בעלי המקום שידאגו לכך. דעו כי לא תמיד יש צורך בהשכרה של צימר ענקי ויקר עבור נופשים ספורים, ולעיתים ניתן להוסיף לצימר המיועד עקרונית עבור זוג- מזרון נוסף עבור הילד, בתשלום מופחת. באופן זה, ובמיוחד אם אינכם מונים אנשים רבים- תוכלו לחסוך משמעותית בעלויות החופשה. במידה ואתם כן מגיעים בחבורה גדולה, מומלץ כי תבחרו ללון במתחם צימרים בו תוכלו להתארח כולכם יחד – ובדקו האם בעלי המקום יהיו מוכנים לתת לכם הנחה בהזמנת חופשה ביותר מצימר אחד שבבעלותו.

מה חשוב לשאול לפני שסוגרים עסקה?

חוץ מלשאול כמה עולה לילה צימר במירון, חשוב שתבדקו עוד כמה דברים, על מנת שהחופשה שלכם תהיה מושלמת. מירון הוא יישוב דתי ומתאים במיוחד אם אתם שומרי מסורת, אך אם יש לכם דרישות מסוימות לגבי כשרות ארוחת הבוקר, או הימצאות אביזרים כלשהם כמו פלטת שבת בצימר- ודאו מול הבעלים שאכן הכול יהיה לשביעות רצונכם. במירון תוכלו למצוא מגוון סוגי צימרים נפלאים לבחירתכם, שיתנו מענה לכל מה שאתם מבקשים שיהיה בנופש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן