כמה עולה לעשות גוונים בשיער?

גוונים בשיער

גוונים בשיערביקור במספרה לצורך גוונים בשיער מתבצע אחת למספר חודשים. אפשר לצבוע את השיער לקראת אירוע מיוחד, לצורך שבירת השגרה או פשוט מתוך תחושת שעמום. צביעת גוונים מבטיחה מראה מקורי וייחודי ומתאימה לנשים בכל הגילאים. הצביעה מתבצעת על ידי ספרים מיומנים, המחזיקים בידע הדרוש לצורך שמירה על איכות השיער והצבע לאורך זמן. יחד עם זאת, העלות של גוונים בשיער עלויה להיות מאוד גבוהה, במידה ולא יודעים כיצד נקבע המחיר.

מה המרכיבים המשפיעים על המחיר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רוב הנשים אינן בוחרות ספר בצורה יסודית. הבחירה מתבצעת בדרך כלל על פי המלצות, שיקולים אישיים או תחושת בטן. קל יותר לבחור את הספר המתאים עבור גוונים בשיער אם מתחשבים במרכיבים הבאים:
א. ניסיון הספר – מחיר תספורת או גוונים בשיער אצל ספר מוכר, מנוסה וותיק עשוי להיות גבוה בעשרות אחוזים מפרוצדורה דומה אצל ספר צעיר. לפעמים עדיף לפנות אל הספר השכונתי והביתי, ולוותר על קביעת תור אצל מכון קוסמטיקה יוקרתי, בעיקר כאשר מדובר על חיזוק גוונים קיימים, ולא על צביעה והחלפה של צבע השיער כולו.
ב. אורך השיער – גוונים לשיער ארוך יכולים להיות פעולה מאוד מסובכת. הספר נדרש בין היתר ליישר את השיער, להפריד בין השערות היבשות לבין השערות הלחות, ולבצע את הצביעה בצורה מדויקת. קשה לגוון בשיער ארוך מאשר בשיער קצוץ ודק, ולכן האורך משפיע על המחיר הסופי של הגוונים יותר מכל פרמטר אחר.
ג. שילוב עם מוצרי טיפוח – לא כל צביעת גוונים כוללת טיפוח של השיער. יש שורה ארוכה של מוצרים המשמשים לצורך טיפוח שער יבש, חלק או מתולתל. מריחת החומרים הללו מיד לאחר ביצוע הגוונים על ידי אנשי מקצוע תעלה את מחיר הטיפול. מצד שני, אפשר לרכוש את מוצרי הטיפוח בנפרד ולמרוח אותם בבית.

טווחי מחירים

גוונים בשיער יעלו 150-600 ש"ח מדי כמה חודשים ובכפוף למרכיבים שצוינו. הוספת גוונים לשיער ארוך עבור כל הראש תעלה 250-500 ש"ח, בעוד צביעת גוונים בשיער קצר, ולכל הראש תהיה זולה יותר ותעלה 200-450 ש"ח. הוספה חלקית של גוונים לשיער קצר או ארוך תעלה 100-250 ש"ח בלבד.
קשה לקבוע האם צביעת גוונים היא פריבילגיה יקרה מבלי להשוות זאת למחירים אחרים של ביקור במספרה. פן לשיער לדוגמא עולה 40-150 ש"ח, לעומת תספורת שעולה 90-400 ש"ח. צבע רגיל עולה 80-250 ₪, והחלקה יפנית יכולה לעלות 1,500-3,000 ש"ח. סקירת מחירים זו היא כללית בלבד ואינה מחייבת, אך היא עוזרת לבצע את ההשוואה הרצויה.
לסיכום, המסקנות הן שהמחיר של גוונים בשיער הוא ממוצע, וסביר ביחס לטיפולי שיער אחרים. כדאי לגשת אל מספרה מקצועית על מנת לצבוע גוונים בשיער ולהתחשב בהצעת המחיר בהתאם לאורך השיער וסגנון הטיפוח המבוקש על ידי הלקוח.

אולי יעניין אותך לקרוא כמה עולה החלקה יפנית?

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן