כמה עולה לשכור שירותי הסעות לאירועים?

הסעות לאירועים

הסעות לאירועיםכולנו מכירים כיום ביתרונות החשובים בשירות של הסעות לאירועים. השירות מאפשר לכם לתת גישה נוחה לאירוע, גם לאורחים שלא מעוניינים להגיע ברכב הפרטי שלהם, או שאין ברשותם רכב. כך כולם יכולים להגיע, לחגוג, לשתות אלכוהול, וגם לחזור בנוחות ובבטחה הביתה. מדובר על שירות שמראה אכפתיות והתחשבות מול האורחים שלכם, ומאפשר לכם לחגוג בכל מקום בארץ שרק תרצו, מבלי להתלבט בנוגע למרחק הנסיעה. עם זאת, כמובן שעולה שאלה חשובה, באשר למחיר של השירות. אז כיצד תוכלו לדעת מה נחשב למחיר סביר והגיוני?

כל הסעיפים שמשפיעים על המחיר

  • מרחק הנסיעה – יש הבדל משמעותי בין איסוף האורחים בתל אביב והסעתם לאירוע ברמת השרון, לבין איסוף הנוסעים בת לאביב, והסעתם לקיבוץ ליד חוף הכנרת. כשמדובר על הסעות למרחקים משמעותיים יותר, המחיר עולה בהתאם. עם זאת, המחיר שגובה חברת הסעות לאירועים הוא לא לפי כל ק"מ – אלא לפי מקצבי מרחקים.
  • סוג הרכב – כמובן שסוג הרכב שאתם תשכרו לטובת ההסעה, ישפיע על המחיר. אם מדובר על אירוע מצומצם, אולי תעדיפו לשכור מיניבוס שיסיע כמות מצומצמת של אורחים, וגם יעלה לכם פחות. לעתים אפילו שכירה של שני מיניבוסים, עדיין תהיה זולה יותר משכירה של אוטובוס אחד, אם כי כאן יש הבדלים במחירים. אם רוצים הסעות לאירועים בלימוזינות מיוחדות ואקסקלוסיביות – כדאי לקחת בחשבון שיש להן תעריף אחר.
  • יום הנסיעה – אם אתם מתכננים אירוע ביום שישי בערב או בשבת – דעו לכם שבימים אלו השכר שמשלמים לנהגים הוא גבוה יותר, ולכן התעריף שחברת ההסעות גובה בימים אלו הוא גם גבוה יותר בהתאם.
  • עונה – באביב ובקיץ יש יותר אירועים, ולכן הביקוש לשירותי הסעות לאירועים הוא גבוה יותר, ומכאן שגם המחירים לרוב עולים.

 

ומה יהיה המחיר הסופי?

קשה לומר כבר מעכשיו מה יהיה המחיר הסופי שתשלמו עבור שירותי ההסעות לאירוע שלכם. המחירים מתחילים סביב הטווח של 700-1,000 ש"ח לחברת הסעות עבור הסעה קטנה, והמחיר עבור אוטובוס נע בין 1,200 ל2,000 ש"ח, והתעריף יכול לעלות בהתאם לשירותים או תנאים מיוחדים שאתם מזמינים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן